اخبار داغ

استاندار و ستادهای روحانی همراهی مردم کردستان را به پای محبوبیت خود ننویسند!/ مردم کردستان کم‎کاری‌ و ناشی‌گری بعضی از مدیران را به پای روحانی ننوشتند!

استاندار و ستادهای روحانی همراهی مردم کردستان را به پای محبوبیت خود ننویسند!/ مردم کردستان کم‎کاری‌ و ناشی‌گری بعضی از مدیران را به پای روحانی ننوشتند!
استاندار محترم و ستادهای دولتی! این همراهی مردم کردستان را به پای محبوبیت خود ننویسند چون اگر روحانی در کردستان حتی ستاد هم نداشت؛ همین مردم آگاه و فهیم باز می‌آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کُردتودی، با توجه به قولهایی که منتخب مردم در مورد جوانتر شدن کابینه دولت دوازدهم داده اند؛ به تبع آن باید استانداران جوانتری برای استانهایی که نیاز به تلاشگری بیشتر دارد انتخاب و انتصاب شوند به ویژه استانی چون کردستان با مردمی فرهنگی و فعال و پویا در عرصه سیاسی و اجتماعی  و دلسوز و زحمتکش که متاسفانه در ادوار گذشته از طرف دولتهای قبل گاهاً تبعیض و کم کاری به خود دیده است و صبورانه به مشارکت و همراهی خود ادامه دادند و در نود و شش هم آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

نماینده عالی دولت یازدهم در کردستان به همان اندازه که در توان داشت تلاش کردند و سعی کردند که رضایتمندی و خشنودی مردم را بدست آورند اما توان ایشان به همین اندازه بود و بنده خدا انرژی مضاعفی برایش نمانده بود و بعضی اوقات از دست منتقدین کاسه صبرشان که به علت پیری کم ظرفیت شده بود لبریز می‌شد و  نسبت به منتقدان عباراتی بر زبان می آوردند که نه زیبنده وی بود و نه در شأن و شایسته یک استاندار دولت روحانی و گفتمان اعتدال!

,

 

,

اگر چه تغییر و تحول چشمگیری در هیچ حوزه‌ای در دولت یازدهم؛ در استان صورت نگرفت بجز همان بحث تدریس زبان کوردی اما بواسطه همان دستاورهای ملی ایشان بویژه موفقیت‌های دولت در سیاست خارجی و ادامه سیاست تعامل و در نظم قرار گرفتن فعالیت‌های اقتصادی و مهار تورم و رکود؛ لذا مردم استان بار دگر تصمیم گرفتند به روحانی اعتماد کنند و استاندار محترم و ستادهای دولتی!! این همراهی مردم را به پای محبوبیت خود ننویسند چون اگر روحانی در کردستان حتی ستاد نداشت؛ همین مردم آگاه و فهیم می‌آمدند چون  این یک همت سرتاسری بود و همانند خرداد 92 بدون حضور دولتی‌ها!! همان حماسه تکرار می‌شد  و دعای ما مستجاب شد که مردم کم کاری‌ها و ناشی‌گری بعضی از مدیران استان را به پای روحانی ننویسند که ننوشتند.

,

 

,

دوران سختی در پیش است و نباید این اعتماد از مردم سلب شود و نباید فراموش کنیم  که نسبت به انتخابات خرداد نود و دو بیش از سه درصد میزان مشارکت در استان کمتر شده است و طبق آمارهای رسمی بیش از 42 واجدان شرایط رأی در انتخابات حضور نیافته‌اند و هنر مدیران دولت اعتدال این است که این نارضایتی و ناخشنودی احتمالی را به مرز استاندارد و کمتر از 10 درصد برسانند.

,

 

,

 لذا می‌طلبد که روحانی در فکر ایجاد تغییر مدیریت در استان کردستان باشد که جوانان هم بتوانند در کنار مشاورت با تجربه ها ابتکار و خلاقیت مدیریتی خود را به مرحله اثبات برسانند.

,

 

,

ضرورت دارد که دولت روحانی بیشتر از گذشته بر عملکرد مدیران استانی و شهرستانی و انتصاب‌ها نظارت کنند و در بحث انتصاب‌های جناحی دوره اول که در انتخاب افراد تخصص و تعهد و کاردانی و توانایی لحاظ نشده و بر اساس شایسته‌سالاری نبوده است تجدید نظر نمایند.

,

 

,

  یادداشت:  کاظم رحیمیان

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه