اخبار داغ

به علت شرایط نامساعد جسمانی و تراکم کاری؛

عمار آذربایجان با تبریز خداحافظی می‌کند/ آیت الله شبستری مسئولیت امامت جماعت را به فرد دیگری سپرد

عمار آذربایجان با تبریز خداحافظی می‌کند/ آیت الله شبستری مسئولیت امامت جماعت را به فرد دیگری سپرد
آیت الله شبستری بعد از سال‌ها امامت نماز جمعه تبریز، شخصاً خواستار مرخصی و ارائه‌ی این مسئولیت به فرد دیگری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  آیت الله محسن مجتهد شبستری این هفته با مردم تبریز خداحافظی می‌کند و بنابر خواست شخصی مسئولیت را به فرد دیگری می‌سپارد. اصلی‌ترین دلایل خداحافظی وی شرایط نامساعد جسمانی، تراکم کاری و مسئولیت‌های متعددش می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

نماینده ولی فقیه پیش‌تر طی گفت‌وگویی تفصیلی با آناج از نحوه‌ی انتخابش به عنوان امام جمعه تبریز سخن گفته و در بخشی از مصاحبه عنوان کرده بود بارها از مقام معظم رهبری اجازه‌ی مرخصی خواسته و علی‌رغم اینکه با حکم اولیه‌ی یک ساله به تبریز آمده لکن به علت درخواست رهبری در این سمت ماندگار شده است.

,

رهبر معظم انقلاب در وصف شایستگی‌های آیت الله شبستری فرموده بودند: «با وجود ایشان در آن استان فکرم از آنجا راحت است».

,

باتوجه به وجود حساسیت‌ها قرار بر این بود تا زمان تودیع و معارفه‌ی رسمی موضوع رسانه‌ای نشود لکن پایگاه اطلاع رسانی آناج درپی نشر اخبار و شایعات نادرست، برای پایان دادن به این رویه اطلاع‌رسانی لازم را جهت آگاه‌سازی مردم انجام داد.

,

آیت الله شبستری دیروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از مردم طلب حلالیت کرد و احتمال دارد از سوی رهبر انقلاب به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزیده شود.

,

گزارشات واصله حاکی از آن است، حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگزین آیت الله شبستری و نماینده ولی فقیه در استان می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه