اخبار داغ

عملکرد مس کرمان در فصلی که گذشت

عملکرد مس کرمان در فصلی که گذشت
تیم فوتبال مس کرمان در فصل گذشته به مانند چند فصل اخیر اگر چه هزینه های زیادی را برای جذب مربی و بازیکن صرف کرد اما نتوانست موفقیتی بدست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ورزش خبر  تیم فوتبال مس کرمان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور علی رغم متحمل شدن هزینه های زیاد در جذب مربی و بازیکن نتوانست موفقیتی بدست آورد و جزو دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , ورزش خبر,   , تیم فوتبال مس کرمان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور علی رغم متحمل شدن هزینه های زیاد در جذب مربی و بازیکن نتوانست موفقیتی بدست آورد و جزو دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد.,

مسی ها که فصل را با منصور ابراهیم زاده آغاز کرده بودند بسیار امیدوار بودند با استفاده از تجربه این مربی نام آشنا در زمره تیم های مدعی صعود به لیگ برتر قرار گیرند، آنها به مانند دو فصل گذشته بازیکنان جوان و خوبی که بعضا سابقه حضور در تیم های لیگ برتری را نیز در کارنامه داشتند به خدمت گرفتند و از همان ابتدای فصل کار را با جدیت خاصی آغاز کردند اما مسئولان این باشگاه کرمانی اعلام کردند که در فصل پیش رو قصد صعود به لیگ برتر را ندارند و تنها بدنبال حضور در جمع تیم های مدعی هستند و تمرکز خود را بر روی شناسایی بازیکنان جوان، بومی و مستعد خواهند گذاشت، برنامه ای که طی این سال ها کمتر به آن توجه شده بود.

,

کسب شش تساوی متوالی در ۶ بازی ابتدایی نشان داد که تیم مس در این فصل کار سختی را برای قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول پیش روی دارد، روندی که البته تا پایان مسابقات لیگ نیز به شکلی سینوسی ادامه پیدا کرد و اگر نبود تیم نفت مسجد سلیمان شاید این تیم می توانست رکورد کسب بیشترین تعداد تساوی را به نام خود ثبت کند!

,

نقاط قوت و ضعف:

,

نقطه قوت نارنجی پوشان کرمانی در فصلی که گذشت ثبت کمترین تعداد شکست در کارنامه خود بود به نحوی که با متحمل شدن ۷ شکست آنها در بین شش تیمی که کمترین باخت را داشتند قرار گرفتند، همچنین شاگردان منصور ابراهیم زاده در خط دفاع با پذیرش ۲۵ گل در سی و چهار بازی آمار خوبی از خود بر جای گذاشتند و چهارمین تیم برتر از این حیث شناخته شدند.

,

نقطه ضعف بارز کرمانی ها در رقابت های فصل گذشته که مانع حضور آنها در بین تیم های مدعی و صعود به لیگ برتر شد عدم تمرکز لازم در بازی ها و نداشتن انگیزه کافی بود، مسئله ای که با کمی آسیب شناسی ریشه آنرا در نتایج کسب شده در بازی های آغازین فصل می توان جستجو کرد.

,

به هر شکل حسرت لاله های نارنجی برای حضور دوباره در لیگ برتر سه ساله شد، حال باید دید در فصل آتی مسئولان این تیم چگونه عمل می کنند، آیا می توانند پس از سه فصل ناکامی راهی برای صعود به لیگ برتر بیابند یا خیر؟

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه