اخبار داغ

رئیس انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری:

انجمن حمایت از زندانیان حامی خانواده‌های زندانیان است

انجمن حمایت از زندانیان حامی خانواده‌های زندانیان است
رئیس انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری درخصوص دیگر خدمات انجمن حمایت از زندانیان گفت: خدمات انجمن حمایت از زندانیان به خانواده‌های بی‌بضاعت نیز شامل پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین کمک هزینه‌های درمانی، توانبخشی و تحصیلی نیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ در آستانه پنجم خرداد همایش روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان در شهرکرد برگزار شد.

علی اصغر زارع بیدکی رئیس انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این برنامه در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان در جهت کمک به زندانیان و خانواده آنان و نوپروری و اصلاح زندانیان و همکاری با زندان‌ها و موسسات تامینی و تربیتی فعالیت و اقدام می‌نماید بدین منظور هرساله در آستانه پنجم خرداد همایشی تحت عنوان نسیم مهر به‌منظور حمایت از خانواده زندانیان برگزار می‌شود.

وی افزود: وظایف انجمن حمایت از زندانیان شامل کمک به خانواده زندانیان، بازسازی شخصیت و اصلاح و ارشاد زندانیان، کمک در جهت آموزش حرفه‌ای به زندانیان و مساعدت در بهبود وضع بهداشت و درمان، ترغیب و تشویق فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و حرفه‌ای را شامل می‌شود.

زارع بیدکی خاطرنشان کرد: خدمات انجمن حمایت از زندانیان به خانواده‌های بی‌بضاعت نیز شامل پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین کمک هزینه‌های درمانی، توانبخشی و تحصیلی نیز است.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری درخصوص دیگر خدمات انجمن حمایت از زندانیان بیان داشت: علاوه‌بر این‌ها انجمن خدمات مشاوره‌ای به خانواده زندانیان و تلاش در جهت کاریابی همسران زندانیان و همچنین تسهیلات اشتغال‌زایی خانواده زندانیان را نیز در دستور کار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه