اخبار داغ

منتخب مردم کرمان در دوره پنجم شورای اسلامی:

لزوم مشاوره های تربیتی در پارک ها جهت استحکام نظام خانواده/استفاده از انجمن های سلامت در جهت بهبود جامعه

لزوم مشاوره های تربیتی در پارک ها جهت استحکام نظام خانواده/استفاده از انجمن های سلامت در جهت بهبود جامعه
منتخب مردم کرمان در دوره پنجم شورای اسلامی گفت :در دوره چهارم شورا یکسری کارها در پارک ها در جهت مشاوره های خانوادگی و تربیتی انجام شده است و مطمئنا امسال محکم تر در این زمینه فعالیت خواهیم کرد زیرا این مشاوره ها در تحکیم نظام خانواده بسیار موثر می باشند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماه بانو معصوم زاده منتخب مردم کرمان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر در گفتگو با خبرنگار  آرمان کرمان با اشاره به این که باید در  شورای شهر نماینده تک تک مردم باشیم ؛ اظهار داشت : بنابراین در راستای رسیدن به اهداف مدنظر مردم باید کاری را به انجام برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   آرمان کرمان,

وی گفت : با توجه به این که زنان ۵۰ درصد نیروهای جامعه ما را تشکیل می دهند و شادابی آن ها سلامت روحی و روانی کل جامعه را در بر می گیرد ؛ حال اگر مرد و فرزندی وارد خانه شوند از همین شادابی و سلامت همسر و مادر در خانواده است که سلامتی و شادابی دریافت می کنند .

,

این عضو شورای شهر خاطر نشان کرد : بنابراین امیدواریم در این قضیه از تمامی موقعیت های اجتماعی ، سیاسی ، فکری و شغلی برای زنان بهره برداری لازم را داشته باشیم و بتوانیم با ارتقاء آن ها و مدیریت داخلی خانواده باعث سلامت ، شادابی و پویایی خانواده ها شده و کانون خانواده را مستحکم تر نمایم .

,

لزوم مشاوره های تربیتی در پارک هاجهت استحکام نظام خانواده

, لزوم مشاوره های تربیتی در پارک هاجهت استحکام نظام خانواده,

معصوم زاده با بیان این که در دوره چهارم شورا یکسری کارها در پارک ها در جهت مشاوره های خانوادگی و تربیتی انجام شده است ؛ عنوان کرد : مطمئنا امسال محکم تر در این زمینه فعالیت خواهیم کرد زیرا این مشاوره ها در تحکیم نظام خانواده بسیار موثر است و از آن جایی که هسته های جهان هستی را خانواده می دانیم لذا استحکام این هسته ها استحکام کل نظام هستی خواهد بود.

,

وی تشریح کرد : باید در شهر کرمان هم در جهت استحکام خانواده و سلامت جامعه  گام های محکمی برداشته شود یعنی به زنان در کنار فرهنگ اشتغال ، فرهنگ خانواده آموزش داده شود و با آموزش چگونگی برخورد به آن ها در اصل بتوانیم یک مشاوره اسلامی برای خانم ها و خانواده آن ها داشته باشیم .

,

منتخب مردم کرمان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر بیان کرد : حال امیدواریم این کار به کمک شورا محله ها ، واحدهای فرهنگی و استفاده از مراکز شهری صورت بگیرد زیرا این کار باعث انتقال توانمندی ها از مردم به شورا و از شورا به مردم خواهد شد و اولین اجتماع شورا محله ها را در همین هفته های پیش رو ایجاد خواهیم کرد .

,

معصوم زاده افزود : یکی دیگر از کارهایی که برای بانوان باید صورت می گرفت استفاده از مدارس برای توانمند سازی دختران و زنان در فصل تابستان است تا ضمن کسب آموزش و توانمندی در زمینه های خیاطی و بافندگی خود نیز به آرامش دست یابند .

,

 

,

تخصیص سه بازارچه به زنان سرپرست خانوار در جهت ارتقا اقتصادی آن ها

, تخصیص سه بازارچه به زنان سرپرست خانوار در جهت ارتقا اقتصادی آن ها,

 

,

وی ادامه داد : بازارچه های محلی در هر محله نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که باعث ارتقا اقتصادی زنان سرپرست خانوار خواهد شد و ما مطمئنا پیگیر سه بازارچه ای هستیم که قرار بود به صورت رایگان به خانم های سرپرست خانواده تخصیص داده شود خواهیم بود  .

,

 

,

استفاده از انجمن های سلامت در جهت بهبود جامعه

, استفاده از انجمن های سلامت در جهت بهبود جامعه,

 

,

عضو شورای شهر کرمان ضمن تشکر از بانوان دوره چهارم شورای شهر عنوان کرد : در دوره چهارم شورا کلیه انجمن ها سلامت را جمع آوری کرده ایم بنابراین در این دوره هم قصد داریم همه مشکلات شهر را بین این انجمن ها تقسیم نمایم تا بتوانیم کاملا جهت دار و بدن موازی کاری و مبتنی بر هم افزایی این سمن ها را در کنار ارگان های های دولتی در جهت سلامت جامعه به کار گیریم .

,

 

,

تعامل شورای پنجم با ارگان های دولتی بیشتر خواهد بود/اتمام پروژه پل سیدی تا پایان دوره چهارم شورا 

, تعامل شورای پنجم با ارگان های دولتی بیشتر خواهد بود/اتمام پروژه پل سیدی تا پایان دوره چهارم شورا ,

 

,

معصوم زاده اظهار کرد : همه انسا ن ها باید در جهت سعادت ، سلامت و اشتغال فرهنگی، اقتصادی واجتماعی مردم  تلاش هایی را انجام دهند و از آن جایی که  شورا مبتنی بر انتصاب ها نمی باشد و اعضای آن منتخب خود مردم هستند پس وظیفه انتقال مشکلات از مردم به مسئولین به عهده آن هاست لذا امیدواریم در دوره پنجم شورا تعامل بیشتری با همه ارگان ها داشته باشد .

,

وی در پایان عنوان کرد : امیدواریم در زمان باقی مانده از شورای فعلی پروژه هایی همچون پل سیدی به اتمام برسند زیرا طبق صحبت های انجام شده با پیمانکاران قبلی و مشاورین قرار شده است این پروژه در اولویت کاری شورای چهارم قرار گیرد و من شخصا با کمک همه اعضای فعلی تا آخر این دوره پیگیر این موضوع هستیم .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه