اخبار داغ

هویت بخشی به شهر یاسوج از اولویت های اعضای جدید شورای شهر است / استقبال شورای جدید از هرگونه نقد سازنده

هویت بخشی به شهر یاسوج از اولویت های اعضای جدید شورای شهر است / استقبال شورای جدید از هرگونه نقد سازنده
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: هویت بخشی به شهر یاسوج در بخش های دانشگاهی، گردشگری و توریستی، فرهنگی و ورزشی از جمله مولفه هایی است که در شورای اسلامی دنبال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ محمد رحیم دهراب پور در تشریح اولویت های آینده شورای شهر یاسوج افزود: برای مشارکت شهروندان، بخش خصوصی و تعاونی ها در این زمینه باید فرهنگ سازی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: ظرفیت های سرمایه‌گذاری در بخش های گردشگری و توریستی این شهر باید  تبیین ومعرفی شود.

,

وی اظهار داشت: وجود رودخانه ها از جمله بشار در یاسوج می تواند علاوه بر فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری به ایجاد اشتغال جوانان کمک کند.

,

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج زیر بنای توسعه، پیشرفت و ترقی جامعه شهری را پرداختن به مولفه‌های فرهنگی دانست.

,

وی افزود: پیوست فرهنگی در همه مجموعه های شهری می تواند به ارتقاء شاخص های شهری کمک کند.

,

دهراپ پور با اشاره به اینکه یاسوج در قلب منابع خدادادی واقع شده است گفت: در تلاش هستیم با برنامه ریزی و سیاست گذاری درست و بهره گیری از توان شهرداری این شهر را به شهری فعال و پویا تبدیل کنیم.

,

وی اظهار داشت: هویت بخشی به شهر یاسوج در بخش های دانشگاهی، گردشگری و توریستی، فرهنگی و ورزشی از جمله مولفه هایی است که در شورای اسلامی دنبال می شود.

,

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: تقویت فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و فرهنگ شهروندی با بهره گیری از ظرفیت مساجد و کانون های فرهنگی در اولویت شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

,

دهراب پور به نقش رسانه ها اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت رسانه ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی بهره گرفت.

,

وی افزود: شورای اسلامی از هرگونه نقد سازنده با ارائه راهکار استقبال می‌کند.

,
دهراب پور اختلاف سلیقه را در شوراها را طبیعی دانست و تاکید کرد: اختلاف نظر باید در جهت رفاه و آسایش شهروندان به طرح و لایحه منجر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه