اخبار داغ

با اکران در سینما بهمن؛

نهنگ عنبر2 به زنجان رسید/ قیمت نیم بهای بلیط سینما بهمن زنجان در ایام ماه رمضان

نهنگ عنبر2 به زنجان رسید/ قیمت نیم بهای بلیط سینما بهمن زنجان در ایام ماه رمضان
مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: نهنگ عنبر2 به کارگردانی سامان مقدم در حال حاضر در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم زنجانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: فیلم نهنگ عنبر 2 در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه این فیلم در سانس های 14،15:45،17:30 و 21 اکران شده است، تصریح کرد: در سانس 19:15 نیز فیلم سه بیگانه در حال اکران است.

,

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اینکه سینما بهمن زنجان برای ایام مختلف برنامه های ویژه ای دارد، گفت:قیمت بلیط در ایام ماه رمضان تا ساعت 17 نیم بها اعلام شده است.

,

زنجانی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت بلیط سینما 7 هزار تومان است،گفت: علاقه مندان به تماشای فیلم های اکران شده در ماه رمضان 4 هزار تومان پرداخت می کنند.

,

وی بیان داشت: مطابق جمعه های گذشته «ماجرای نیمروز» نیز از ساعت 13 و 30 دقیقه به صورت نیم‌بهاء اکران می شود تا علاقه مندان این فیلم به تماشای آن بنشینند.

,

نهنگ عنبر فیلمی به کارگردانی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار محصول سال 1393 است.

,

این فیلم در نهایت با حذف برخی صحنه ها در اواخر اردیبهشت سال 1394 مجوز اکران گرفت.

,

رضا عطاران ، مهناز افشار ، ویشکا آسایش ، حسام نواب صفوی ، رضا ناجی ، امیرحسین آرمان ، سیروس گرجستانی و علئ قربان زاده بازیگران این فیلم هستند.

,

شهلا ریاحی،کتایون امیر ابراهیمی،محسن قاضی مرادی،اسدالله یکتا،احمدرضا اسعدی نیز بازیگران مهمان این فیلم محسوب می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه