اخبار داغ

مدیر مجتمع رستگاران کردکوی:

تنها راه نهادینه کردن معنویت در جامعه آشنایی جوانان با آیات قرآن است

تنها راه نهادینه کردن معنویت در جامعه آشنایی جوانان با آیات قرآن است
مدیر مجتمع رستگاران کردکوی گفت: امروز در شرایطی که نسل جوان در برابر حمله دشمن قرار گرفته است حضرت علی اکبر (ع) بهترین و بزرگترین الگویی است که می تواند جامعه جوان را از آسیب و گزند دشمنان اسلام حفظ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ حجت‌الاسلام مهدی تقی پور، در جمع نمازگزاران مسجد بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه امام حسین(ع) فرمود؛ در میان انسان‌ها، علی اکبر(ع) از نظر خلق و خوی، منطق، ظاهر و باطن شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم (ص) است، اظهار کرد: همان‌گونه که پیامبر خدا (ص) در قرآن کریم به‌عنوان اسوه برای جامعه بشری معرفی می‌شود، جوانانی که می‌خواهند الگویی داشته باشد، باید از حضرت علی اکبر (ع) الگوبرداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

مدیر مجتمع رستگاران کردکوی ضمن تأکید برضرورت شناخت ابعاد زندگی حضرت علی اکبر(ع) و سبک زندگی ایشان برای نسل جوان به‌عنوان الگوی جوان موفق، گفت: امروز در شرایطی که نسل جوان در برابر حمله دشمن قرار گرفته است حضرت علی اکبر (ع) بهترین و بزرگترین الگویی است که می تواند جامعه جوان را از آسیب و گزند دشمنان اسلام حفظ کند.

,

حجت‌الاسلام تقی پور در خاتمه با اشاره به این که تنها را نهادینه کردن معنویت و پاک دامنی در نسل جوان توجه به آیات قرآن است، ابراز کرد: الگوهای فراوانی در قرآن مانند سوره یوسف(ع) وجود دارد که جوانان می‌توانند آنها را سرمشق خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه