اخبار داغ

افزایش سرقت کابل های برق در شهرستان بن

افزایش سرقت کابل های برق در شهرستان بن
متاسفانه باز هم اخبار‌ متعددی از سرقت سیم و کابل برق در شهرستان بن به گوش می رسد که نشان از اوج گیری مجدد این نوع سرقت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زنگ خبر  برش های ناگهانی و سرقت کابل های برق در شهرستان بن به یکی از معظلات جدی این شهرستان تبدیل شده که علی رغم اهمیتی که دارد  خسارت های مالی زیادی هم  برای مردم به وجود می آورد.

متاسفانه باز هم اخبار‌ متعددی از سرقت سیم و کابل برق در شهرستان بن به گوش می رسد که نشان از اوج گیری مجدد این نوع سرقت می باشد.

سرقت بزرگ کابل های برق در شهرستان بن
/http://zangekhabar.ir/news/330022

سرقت  کابل  های  برق  یکی  از شایع ترین سرقت  هایی است که به طور پیوسته در حال انجام بوده و بیشترین خسارت های مالی را به مردم وارد می کند، چراکه نوسان و قطعی های ناگهانی برق باعث از بین رفتن تجهیزات الکتریکی شهروندان می شود.

بارها اتفاق افتاده که سارقین این کابل ها در حال سرقت دچار برق گرفتگی شده و گاهی جان خورد را نیز از دست داده اند، امیدواریم با  تدابیری که از سوی مسئولین انتظامی و شبکه توزیع نیروی برق گرفته می شود، هرچه زودتر از افزایش خسارت های ناشی از این معظل اجتماعی جلوگیری شود.

دو روز پیش سارقان کابل های برق شهر بن را سرقت کرد بودند و این چندمین بار است که سارقان دست به سرقت گسترده در شهرستان بن می زنند.

در سرقتی که دیشب در شهر وردنجان انجام شده است در حدود فاصله ی 10 تیر برق (که فاصله هر تیر 35 متر می باشد)به سرقت رفته است.(منبع:حوادث اداره برق)

لازم به ذکر است براساس قانون مجازات در نظر گرفته برای اینگونه سرقت ها پنج سال حبس و جبران کامل خسارت های وارد شده است مردم خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقان می باشند.

سرقت در شهر بن
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,

سرقت در شهر وردنجان

,
,
,
, ,
 
,
انتهای پیام/ 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه