اخبار داغ

با صدور بیانیه ای اعلام شد؛

حمایت جامعه اصناف، بازاریان و تجار کشور از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین

حمایت جامعه اصناف، بازاریان و تجار کشور از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین
جامعه اصناف، بازاریان و تجار کشور در پی حمله گستاخانه نظامیان رژیم آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین بیانیه ای صادر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری «رازق»، متن این بیانیه به شرح ذیل است:
شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان جهان امروز در حالی مورد حمله نظامیان رژیم آل خلیفه قرار گرفته است که چندی پیش شیخ نمر رهبر مظلوم شیعیان عربستان به دستور آل سعود مظلوم به شهادت رسید و امروز این رهبر و عالم برجسته دینی مورد ظلم و ستم یزدیان زمان قرار گرفته است.

بی شک حمله و یورش نظامیان آل خلیفه در حمله به منزل شیخ عیسی قاسم و کشته و مجروح شدن 100 نفر از مردمی که جان خود را سپر بلای رهبرشان کرده اند با چراغ سبز آمریکا و به دستور آل سعود خائن انجام می شود.

سرسپردگی آل سعود به آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی جنایات زیادی را رقم زده است هزاران نفر در یمن همه روزه آماج حملات هوایی رژیم آل‌سعود قرار گرفته و به خاک و خون می‌افتند. در بحرین مسلمانان مظلوم این کشور در زیر چکمه سربازان آ‌ل‌سعود در زندانها شکنجه می‌شوند؛ آبادی‌ها و شهرهای زیادی در عراق و سوریه، لبنان و یمن ویران شده‌اند زیرا مجری دستورات واشنگتن، لندن و تل آویو می باشد.

از این رو جامعه اصناف، بازاریان و تجار کشور با اعلام حمایت از مردم مظلوم بحرین نسبت به سرنوشت نامعلوم شیخ عیسی احساس خطر می کند و از دولت جمهوری اسلامی و همه اقشار جامعه می خواهد با بکارگیری تمامی راهکارهای لازم در حمایت از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین وارد میدان شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری «رازق»، ,
,
,
,
,
,
,
,

 

انتهای پیام/

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه