اخبار داغ

رئیس کتابخانه های عمومی هشترود خبر داد؛

سرانه ۱/۱ تعداد کتاب برای هر شهروند در هشترود/ عضویت ۲۵۰۰ نفر در کتابخانه های عمومی

سرانه ۱/۱ تعداد کتاب برای هر شهروند در هشترود/ عضویت ۲۵۰۰ نفر در کتابخانه های عمومی
خانم پری اسدی گفت: سرانه تعداد کتاب در کشور برای هر نفر ۸ . ۲ جلد است اما این رقم در شهرستان ۱٫۱ جلد برای هر شهروند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پیک هشترود، خانم پری اسدی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی هشترود افزود: ۶۰  هزار و ۳۴۰ نسخه کتاب در کتابخانه های این شهرستان  موجود است و ۱۱ هزار و ۲۵۸ جلد کتاب نیز امانت داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,
وی  زیربنای کل کتابخانه های هشترود  را یک هزار و ۵۶۰ مترمربع اعلام کرد  و گفت : در این شاخصه نیز حداقل ۵۰۰ مترمربع کمبود فضا داریم.
,
اسدی گفت: کل اعضای فعال در کتابخانه ها  ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است که چهار درصد از جمعیت شهر را شامل می شود.
,
رئیس کتابخانه های عمومی هشترود همچنین از اهدا ۷۰ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی هشترود از سوی زوج جوان خبر داد و گفت: مردم هشترود در سال گذشته ۵۴۰ جلد کتاب به کتابخانه ها اهدا کرده اند که از این تعداد ۲۴۰ جلد درسی و مابقی غیر درسی است.
,
اسدی ایجاد ایستگاه های مطالعه در  شهرستان به خصوص مراکز درمانی و بهداشتی،  ترغیب بازنشستگان به مطالعه، ایجاد کارگاه های آموزشی روانی برای مطالعه مفید و بالابردن سواد رسانه ای، تشویق دانشجویان و محققان برای استفاده از کتابخانه ها و  ایجاد بخش تخصصی پژوهش را ازاولویت های برنامه های کتابخانه عمومی این شهرستان برشمرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه