اخبار داغ

همزمان با بزرگداشت آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛

اعتراص بازاریان، اصناف و تجار به وحشیگیری‌های آل خلیفه

اعتراص بازاریان، اصناف و تجار به وحشیگیری‌های آل خلیفه
مراسم بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر به همراه اعتراض بازاریان به وحشیگریهای آل خلیفه با حضور رویسای اتحادیه های تهران و هیدت مدیره اتحادیه در قلب بازار تهران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری«رازق»، مراسم بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر به همراه اعتراض بازاریان به وحشیگریهای آل خلیفه با حضور رویسای اتحادیه های تهران و هیدت مدیره اتحادیه در قلب بازار تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری«رازق»، ,

در این روزهای پرشور که با حماسه آفرینی ملت عزیزمان مشت محکمی بر دهان تمامی ابر قدرت ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد زده شد را به فال نیک میگیریم و خدا را شاکریم که حضور با شکوه مردم در جای جای ایران عزیزمان با امنیت و آرامش کامل همراه بود که بی شک این حضور حماسی مرهون نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) بوده است.

,

همانطور که معظم اله فرمودند حضور حماسی انتخابات ایران اسلامی بار دیگر بد خواهان ، کین ورزان و حسودان را عقب نشانید و دل دوستان و تحسین کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار کرد و بار دیگر گوهر درخشان عزم و اراده ی ملی را در برابر چشم جهانیان به جلوه آورد که امید داریم این حضور حماسی بدور از هر گونه گرایش های سیاسی موجبات عزت و سربلندی ایران عزیزمان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درسا به مقام عظمای ولایت را برایمان به ارمغان بیاورد.

,

در این مراسم که با حضور سران لشگری و کشوری و همچنین فرمانده بسیج اصناف و بازاریان و تجار کشور حضور داشنتد هم کدام به ایراد سخنرانی پرداختند.

, ., .,

 

,

, ,

غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور در خصوص آزاد سازی خرمشهر اینگونه بیان کرد: خرمشهر با خون جوانان مومن و با خدایی هم چون محمد جهان‌آرایی ها آزاد شد و این روز ها یاد آن دلیر مردان که از بهترین روزهای زندگی خود گدشتند و نام خود را با اباعبدالله حسین پیوند زدند.

,

 

,

رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور در خصوص فرمایش مقام معظم رهبری که فتح خرمشهر ها در پیش است، گفت: این فرمایش مقام معظم رهبری کاملا هوشمندانه و عاقلانه است زیرا ما در عرصه ای قرار گرفتیم که دشمن می خواهد در همه ضمینه ها به ما ضربه وارد کند و باید آگاهی مردم را افزایش داد و در اقتصادی قوی بود تا در برابر این دشمنی که دشمن قسم خورده است پیروز بود.

,

 

,

در ادامه مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر حمید پویا فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفار هرندی به سخنرانی پرداخت.

, ., .,

, ,

حمید پویا فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفار هرندی امروز در کنار هم جمع شدیم تا ضمن بیعت با ارمان های امام راحل و شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس و شهدای پیروز عملیات بیت المقدس و مقام عظمای ولایت در روز فتح و ازادسازی خرمشهر (روز مقاومت و ایثار و پیروزی) به منافقین و معاندان و حاسدان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کنیم که همیشه ضمن حضور همیشگی تا آخرین نفس در حفظ آرمانها و ارزش های انقلابی و اسلامی خود پایبند و استوار خواهیم ماند و از یاد نخواهیم برد. جانفشانی ھای جو انانی که لفظ تمامیت عرضی و عزت و شرف این مرز و بوم از بالاترین موهبت الهی خود گذشتند و با تقدیم خونشان عزت و قدرت و آبرو و اقتدار کشورشان را تضمین کردند.

,

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفار هرندی ادامه داد گفت: از یاد نخواهیم برد شهری را که از خون خرم گردید شهری که به وسعت تمام ایران و برابر تمامی ارزشهایی که شهیدان برای پایداری آن خون پاک خویش را نثار کردند و حسب فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند سپاس بی حد به خداوند قادر که کشور اسلامی و رزمندگان متعهد و فداکار آن را مورد عنایت و حمایت خویش قرار داد و جعفو بزرگ خود را نصیب ما فرمود و حسب فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند حماسه آزاد سازی خرمشهر و عملیات عظیم بیت المقدس در تاریخ این کشور خواهد ماند هم در آن روزی که این حادثه اتفاق افتاد و هم هر وقتی که اینگونه حوادث برای افکار مردم تشریح بشود.

,

حمید پویا ادامه داد گفت: این جور حوادث وسیله ای میشود برای تجدید حیات ملی و آسان کردن راه عزت و عظمت یک ملت پس ما وظیفه داریم در حفظ این ارزش ها و آرماتها و این رشادتهای جوانان وهمیاری های بزرگ و بی منت ملت بزرگ ایران و سپاس از خدا ند متعال نسبت به نعمات امنیت و عزت بین کشور در انجام اعمال خود در هر مسئولیت و هر کثوت و هر شغل و منصبی که هستیم تنها خدا راه و مصالح کشور و نظام مقدسمان در نظر بگیریم و خدای نکرده رضای خود را به رضای حق تعالی لحاظ نکنیم و همواره در رفع موانع و گرفتاری های مردم عزیزمان در هر جا که هستیم کوشارباشیم و این مسولیتهای فانی را فرصتی در جهت انجام خدمت به بندگان خدا قرار دهیم که انشاالله نزد خداوند ماجور خواهد بود ان شاء الله خداوند توفیق عمل به دستورات معنوی و دینی و الهی خود را به ما عنایت فرماید و همیشه حافظ رادمردیهای شهیدان و جانبازان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه و پیروز رهمدهای ولی امرمان حضرت آیت الله العظما امام خامنه ای (مد ظله العالی) باشیم.

, ., .,

, ,

در ادامه پایان سردار سادات حسینی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت محمد (ص) در سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: بعد از انقلاب خرمشهر های زیادی در پبش داشتیم که یکی از آنها در عرصه جنگ نرم بود که بسیار فتح ها داشتیم.

,

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت محمد (ص) ادامه داد: دشمن در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی می خواهد ما را محاصره بکند و ضربه به ما وارد بکند

,

سردار سادات حسینی این را هم افزود که این جنگ از جنگ سخت دشوارتر و پیچیده تر است و باید هوشیار و چابک بود تا بتوانیم همانند دوران دفاع مقدس فتح های خرمشهرها را داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه