اخبار داغ

در جشن نهمین سالگرد تاسیس گروههای NA هشترود عنوان شد؛

با معتادان نباید برخورد نظامی شود/ پرداخت وام خوداشتغالی به معتادان ترک اعتیاد

با معتادان نباید برخورد نظامی شود/ پرداخت وام خوداشتغالی به معتادان ترک اعتیاد
جشن نهمین سالگرد تاسیس گروههای NA هشترود با حضور محمدعلی نصرتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مسئولان محلی در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پیک هشترود، محمدعلی نصرتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی در جشن نهمین سالگرد تاسیس گروههای NA هشترود گفت: آموزش و پرورش, کارفرمایان و ماجرین حق ندارند با معتادین برخورد کنند بلکه باید آنها را ارشاد و با دلجویی با آنها بر خورد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

وی اظهار داشت: اگر افراد پس از درمان اعتیاد وارد چرخه اشتغال نشوند به دلیل فشارهای بالای اقتصادی مجددا به رفتارهای اعتیادی خود روی می آورند.

,

 نصرتی با اشاره به اینکه امروزه آسیب‌های اعتیاد و تبعات ناشی از آن یکی از مهمترین مشکلات جامعه است بیان داشت: از جمله این تبعات تهدیداتی است که اشتغال و منابع درآمدی خانواده بهبودیافتگان را به مخاطره می‌اندازد.نصرتی گفت : جنگ ما الان جنگ نرم است و قربانیان این جنگ نیز جوانان که سرمایه های ملی هستند می باشند.

,

 وی با اشاره به طرح جمع آوری معتادهای متجاهر اظهار کرد: نیروی انتظامی موظف است در راستای تحقق شهر بدون معتاد، تمام معتادان را جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد و مراکز ماده ۱۵ تحویل دهد چرا که برای تحقق هدف مورد نظر یا باید خود افراد به صورت داوطلبانه به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کنند و یا پلیس آنها را جمع آوری کند.

,

حسن مستفید فرماندار هشترود هم از کسب رتبه اول استانی شهرستان هشترود در مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت : معتادانی که بتوانند در مدت یکسال ترک کنند با تایید مرکز ترک اعتیاد وام خوداشتغالی دریافت خواهند کرد. وی گفت : خوشبختانه هیچ گونه معتاد متجاهر در این شهرستان وجود ندارد.

,

 مستفید افزود : برای هیچ قلیان‌سرا و کافه‌قلیان در این شهرستان نه پروانه صادر خواهد شد و نه تمدید مجدد صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه