اخبار داغ

معاون استاندار مرکزی:

ضرورت تلاش مضاعف دولت آینده برای رفع مشکلات معیشتی/حدود ۷ هزار نفر از مردم ساوه نتوانستند رای دهند

ضرورت تلاش مضاعف دولت آینده برای رفع مشکلات معیشتی/حدود ۷ هزار نفر از مردم ساوه نتوانستند رای دهند
معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت:دولت آینده باید با در نظر گرفتن ارتقای معیشت مردم با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش مضاعف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، محمد بهاروند معاون استاندار و فرماندار ساوه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: برگزاری انتخابات پرشور با امنیت و آرامش کامل در شرایطی که ترامپ به بهانه مبارزه با تروریسم به عربستان سفر کرده بود موجب ناامیدی دشمن برای توطئه افکنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، ,

 

,

وی افزود: در حالی که عربستان صادر کننده اصلی تروریست است با همکاری آمریکا سعی در تخریب چهره ایران داشتند ولی حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب انسجام ملی و اقتدار در سطح داخلی و در عرصه‌های بین‌المللی شد.

,

بهاروند با اشاره به پایان رقابت دوستانه انتخاباتی و تایید آن بیان کرد: پس از پایان انتخابات انتخابات باید آرامش در جامعه حاکم شده و رفاقت‌ها ادامه یابد و ضمن تبریک به منتخب مردم  از سایر نامزدها هم که شور انتخاباتی را خلق کردند تشکر کنیم.

,

وی ادامه داد: باید با همکاری یکدیگر برای توسعه کشور تلاش کنیم و دولت آینده نیز با در نظر گرفتن ارتقای معیشت مردم با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش مضاعف کند.

,

این مسئول اجرایی برگزاری انتخابات شهرستان ساوه با اشاره به برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی در ساوه اظهار کرد: در ۱۴۱ شهر دیگر کشور از این روش جدید استفاده شد، در این سیستم  تمامی فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی است و هیچ تخلفی در سیستم الکترونیکی رخ نمی دهد چرا که تمام مراحل از اخذ رای تا شمارش آرا به صورت الکترونیکی و بدون دخالت انسان است.

,

وی افزود: معترضین به نتیجه انتخابات باید مستندات قانونی خود را اعلام کنند و براساس آن شکایت شود ولی چنانچه بدون مستندات نسبت به روند برگزاری انتخابات تهمت و افترا وارد کند قطعا از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنیم.

,

بهاروند با اشاره به مشارکت ۶۷.۸۸ درصدی مردم شهرستان ساوه و صف های طولانی در آخرین ساعات رای گیری افزود: میزان مشارکت به حدی بود که با وجود پایان زمان رای گیری، هنوز صف های طویل در شعب اخذ رای را شاهد بودیم و حدود هفت هزار نفر از مردم شهرستان ساوه نتوانستند رای بدهند.

,

شورای اداری ساوه

, شورای اداری ساوه,

معاون استاندار مرکزی بابیان اینکه انتخابات سالم برگزار شد تاکید کرد: نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ساوه توسط هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان تایید شده است و معترضین با ذکر دلایل و مستندات از طریق اعتراض به هیئت عالی نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات می توانند شکایت کند.

,

وی ادامه داد: یکی از اشکالات انتخابات اصلاح قوانین آن است که باید قبل از موعد انتخابات انجام شود تا هر فردی به خود اجازه ندهد در انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات ثبت نام کند.

,

فرماندار ساوه با اشاره به فرا رسیدن سوم خردادماه و سالروز فتح خرمشهر گفت: با فتح خرمشهر که نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران است، استکبار جهانی  حامی صدام شکست خورد.

,

وی ادامه داد: دفاع جانانه سربازان رشید اسلام از خرمشهر همراه با رهنمودهای امام راحل موجب آزادی این شهر شد که موجب تقویت امید و نشاط و اقتدار کشور شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه