اخبار داغ

پیشکسوت تیم استقلال:

استقلال می‌تواند از العین تساوی بگیرد / بازیکنان زیادی، خواهان پیوستن به استقلال و پرسپولیس هستند

استقلال می‌تواند از العین تساوی بگیرد / بازیکنان زیادی، خواهان پیوستن به استقلال و پرسپولیس هستند
العین هم یکی از باشگاه های خوب آسیا است که هزینه هنگفتی برای حضور قدرتمند در آسیا انجام داده است. فکر می کنم تیم استقلال می تواند حداقل نتیجه تساوی را در بازی برگشت کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی درباره دیدار آبی پوشان با العین به خبرنگار ورزشی تهران نیوز  گفت: بنده به عنوان پیشکسوت استقلال وظیفه خودم می دانم از  تیم حمایت کنم  و باید از این همه شور و شوق هواداران تشکر کنم، جو استادیوم و حضور پرشور هواداران یکی از مهمترین شاخصه های این دیدار بود که به کمک استقلال آمد البته نمی توان منکر این موضوع شد که استقلال می توانست با نتیجه بهتری برنده این بازی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

مربی اسبق راه آهن تهران افزود: استقلال به پشتوانه افتخارات آسیایی همواره یکی از تیم های قدرتمند قاره محسوب می شود اما العین هم یکی از باشگاه های خوب آسیا است که هزینه هنگفتی برای حضور قدرتمند در آسیا انجام داده است. به اعتقاد من در این دیدار عدم حضور امید نورافکن و امید ابراهیمی لمس شد و امیدوارم در بازی برگشت این بازیکنان بتوانند در اختیار کادر فنی باشند، البته در بازی برگشت که دیدار بسیار سختی خواهد بود من معتقدم استقلال ابتدا نباید گل بخورد و پس از آن در ضد حملات به فکر گل زدن باشد من فکر می کنم تیم می تواند حداقل نتیجه تساوی را در بازی برگشت کسب کند.

,

مهاجم سال های نه چندان دور استقلال درباره فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کردَ: به نظر من اولویت باید با حفظ بازیکنان فعلی باشد و پس از آن منصوریان با توجه به نیاز تیمش اقدام به جذب بازیکنان توانمندی کند که بتوانند در بازی تاثیرگذار باشند و به قول معروف بازی را در بیاورند. فراموش نکنیم، بازیکنان زیادی خواهان پیوستن به استقلال و پرسپولیس هستند اما باید بازیکنانی با کارایی بالا جذب شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه