اخبار داغ

امام جمعه املش در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس:

دوران دفاع مقدس درخشان ترین دوره تاریخی ایران است

دوران دفاع مقدس درخشان ترین دوره تاریخی  ایران است
امام جمعه املش در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت:دوران دفاع مقدس درخشان ترین دوره تاریخی ایران حتی درخشان تر از دوره صفویه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  املش ما ،  حجت الاسلام محمد صفری قاسم آبادی در سومین  گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان املش گفت: متاسفانه عده ای در گیر استحاله عقیدتی و سیاسی شده اند و این خطر و تهدید بزرگ و نگران کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, املش ما,

وی افزود: ایران پس از پیروزی انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس درخشان ترین دوره تاریخی اش را سپری کرده است حتی درخشان تر از دوره صفویه که در بعضی از مواقع شأن ایرانی رعایت نشده است.

,

امام جمعه املش خاطرنشان کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت بنیانگذار کبیر این انقلاب و اراده ی ملت بزرگ و شجاع ایران، شأن از دست رفته ی ایران و ایرانی دوباره احیا شد و امروز همه ی ما وظیفه داریم قدردان این عظمت و شکوه باشیم.

,

حجت الاسلام صفری قاسم آبادی تصریح کرد: جشن فتح خرمشهر جشن فتح خاک نیست بلکه خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی با دست خالی در برابر دشمن تا بیخ دندان مسلح و مورد حمایت دو ابرقدرت شرق و غرب است و هیچ فتح و پیروزی به اندازه ی آن نبوده و نیست.

,

وی ادامه داد: با فتح خرمشهر یأس و ناامیدی در دل دشمن بعثی و همه حامیان او افتاد و در عوض یک روحیه مضاعف در رزمندگان و ملت ایران ایجاد شد.

,

امام جمعه املش اذعان داشت : رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس که اکثریت آنان از قشر جوان جامعه بودند، هم در جهاد اکبر و هم در جهاد اصغر پیروز شدند و ما هم امروز وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

,

در پایان این گردهمایی از دو رزمنده دوران دفاع مقدس املشی که در عملیات بیت المقدس شرکت داشتند؛ با اهداء لوح تقدیر تجلیل شدند.

,

حشمت هدایتی املشی از یادگاران دوران دفاع مقدس هم با خاطره گویی عملیات بیت المقدس را برای حاضران تجید خاطره کرد.

, ,
 
,
 
,
, , ,
,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه