اخبار داغ

در ستاد امر به معروف مطرح شد؛

برخورد قاطع دستگاه قضا با روزه‌خوران

برخورد قاطع دستگاه قضا با روزه‌خوران
امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از مسئولان خواست با نصب بنرهایی با مضمون تبریک این ماه، آن را رمضانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه خدا و نزول قرآن است و باید با همکاری همه مردم و مسئولان شهر را رمضانی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال نعمت‌های بزرگی را به انسان ارزانی داشته که باید از وجود آنان غفلت نکرد، افزود: ماه رمضان فرصتی خوب برای شکر نعمت و خودسازی است و باید با عمل صالح نشانه سعادت را در خود یافت.

, وی با اشاره به اینکه خداوند متعال نعمت‌های بزرگی را به انسان ارزانی داشته که باید از وجود آنان غفلت نکرد، افزود: ماه رمضان فرصتی خوب برای شکر نعمت و خودسازی است و باید با عمل صالح نشانه سعادت را در خود یافت.,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به مسئولیت افراد در ماه مبارک رمضان، گفت: گشت‌های نیروی انتظامی باید برای برخورد با افراد روزه‌خوار فعال شوند و دستگاه قضا هم با دلسوزی و قاطعیت بیشتری نسبت به این افراد برخورد داشته باشد.

,

درایت، اعتقاد و نجابت کاندیدایی که رأی نیاورد و صدمه ای به نظام وارد نکرد، قابل تقدیر است

, درایت، اعتقاد و نجابت کاندیدایی که رأی نیاورد و صدمه ای به نظام وارد نکرد، قابل تقدیر است,

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات امسال اشاره‌ای داشت و با قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات، گفت: در انتخابات یکی برنده و دیگری از آن بازمی ماند؛ اما خدارا شاکریم عزیزانی که احیانا" در این انتخابات رأی نیاوردند با درایت و اعتقادی داشتند، صدمه ای به نظام وارد نکرده و درمقابل نظام نایستادند، قانون را قبول داشته و تابع حیثیت نظام بودند و این جای تقدیر و تشکر دارد؛

,

حسینی‌مجد ادامه داد: ما در سابقه نظام داریم که برخی که در انتخابات سال 88 پیروز نشدند، با فتنه گری موجب اشوب شده و خسارتهایی متحمل که قابل جبران نیست؛ و البته امروز شاهدیم که کاندیدایی که رأی نیاورد، با صبوری، نجابت و ارامش، پشتیبانی نظام بودند .

,

وی به برگزاری دعای ندبه با حضور یکی از شخصیتهای مهم کشوری در روز جمعه در مسجد جامع خبر داد و گفت: پرداختن به ادعیه و اذکار در بین افراد یک معروف است که نیاز است که همه مردم و مسئولان به آن بپردازند.

,

امام جمعه اسدآباد بر نظارت بر اغذیه فروشی‌ها، رستوران های بین راهی در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: با نصب بنرهایی در سطح شهر خبر آمدن ماه رمضان را به مردم بدهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه