اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

دولتی ها آرایی که به روحانی داده نشده را باطله می دانند/ ظلم دولت به مردم خراسان جنوبی مایه شرمساری است

دولتی ها آرایی که به روحانی داده نشده را باطله می دانند/ ظلم دولت به مردم خراسان جنوبی مایه شرمساری است
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ظاهرا وزیر کشور و دولتی ها غیر از آرایی را که به رئیس جمهور منتخب داده شده است را باطله می دانند و حتی در شمارش هم به حساب نمی آورند که گفته اند پایین ترین مشارکت در خراسان جنوبی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات وزیر کشور  در گفتگو با خاورستان؛ گفت: وزیر کشور در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد که پایین ترین سطح مشارکت در انتخابات برای خراسان جنوبی و قم است، که این صحبت یک اشتباه مسلم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: ظاهرا وزیر کشور و دولتی ها غیر از آرایی را که به رئیس جمهور منتخب داده شده است را باطله می دانند و حتی در شمارش هم به حساب نمی آورند که گفته اند پایین ترین مشارکت در خراسان جنوبی بوده است.

, ظاهرا وزیر کشور و دولتی ها غیر از آرایی را که به رئیس جمهور منتخب داده شده است را باطله می دانند و حتی در شمارش هم به حساب نمی آورند که گفته اند پایین ترین مشارکت در خراسان جنوبی بوده است., ظاهرا وزیر کشور و دولتی ها غیر از آرایی را که به رئیس جمهور منتخب داده شده است را باطله می دانند و حتی در شمارش هم به حساب نمی آورند که گفته اند پایین ترین مشارکت در خراسان جنوبی بوده است.,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: مردم خراسان جنوبی به دلیل ظلم و بی توجهی که دولت یازدهم به آنها کرده است؛ درصد آرائشان به رئیس جمهور منتخب پایین است اما مشارکت آنها خیلی بالاست و دارای رتبه سوم هستند.

, مردم خراسان جنوبی به دلیل ظلم و بی توجهی که دولت یازدهم به آنها کرده است؛ درصد آرائشان به رئیس جمهور منتخب پایین است اما مشارکت آنها خیلی بالاست و دارای رتبه سوم هستند.,

 

,

عبادی بیان کرد: اگر این اظهار وزیر کشور اشتباه بود یا به هر صورتی که عنوان شد؛ ما نمایندگان استان در مجلس بمنظور اعاده حیثیت، روز گذشته در مجلس تذکری به وزیر کشور نوشتیم که این آمار اشتباه است و خراسان جنوبی بالاترین مشارکت را داشته، که بر همین اساس وی منظور از گفته خود را توضیح داده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: بله اگر آقای وزیر کشور می خواهد درآمد سرانه را بیان کند؛ خراسان جنوبی دارای پایین ترین درآمد سرانه است، آب و راه آهن را درست بفرمایند اگر نه که این آمارها دردی از کشور دوا نمی کند و اکنون هم اصل این است که اشتباه کرده بود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد سیاسی گفته اند مایه شرمساری است که مردم خراسان جنوبی اینگونه رأی داده اند تاکید کرد: اما مایه شرمساری این است که دولت در حق مردم خراسان جنوبی ظلم می کند و حداقل کاری که مردم استان می توانند بکنند این است که با رأی خود در انتخابات، فریاد اعتراضشان را به گوش مسئولان بالادستی برسانند.

, برخی افراد سیاسی گفته اند مایه شرمساری است که مردم خراسان جنوبی اینگونه رأی داده اند تاکید کرد: اما مایه شرمساری این است که دولت در حق مردم خراسان جنوبی ظلم می کند و حداقل کاری که مردم استان می توانند بکنند این است که با رأی خود در انتخابات، فریاد اعتراضشان را به گوش مسئولان بالادستی برسانند., برخی افراد سیاسی گفته اند مایه شرمساری است که مردم خراسان جنوبی اینگونه رأی داده اند تاکید کرد: اما مایه شرمساری این است که دولت در حق مردم خراسان جنوبی ظلم می کند و حداقل کاری که مردم استان می توانند بکنند این است که با رأی خود در انتخابات، فریاد اعتراضشان را به گوش مسئولان بالادستی برسانند.,

 

,

عبادی گفت: ظلم به مردم را کسانی انجام دادند که مدیرانی را بر استان حاکم کردند که حداقل ها را دارا نبودند و مردم به خاطر ضعف مدیریت اینها به دولت رأی منفی دادند، ظلم را حامیان این مدیران ناکارآمد به مردم خراسان جنوبی کردند نه اینکه مردم به کسی ظلم کرده باشند.

,

 

,

وی اذعان کرد: مردم شریف خراسان جنوبی که در مرز زندگی می کنند و امن ترین استان را دارند؛ مایه شرمساری نیستند بلکه مایه افتخار همه کشور هستند و روی چشم ما جای دارند، هر رأیی هم که بدهند فرقی نمی کند ولی اینجور صحبت کردن با مردم خراسان جنوبی این است که آقایان هنوز پیام این مردم را درست نگرفته اند.

, وی اذعان کرد: مردم شریف خراسان جنوبی که در مرز زندگی می کنند و امن ترین استان را دارند؛ مایه شرمساری نیستند بلکه مایه افتخار همه کشور هستند و روی چشم ما جای دارند، هر رأیی هم که بدهند فرقی نمی کند ولی اینجور صحبت کردن با مردم خراسان جنوبی این است که آقایان هنوز پیام این مردم را درست نگرفته اند.,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شرمساری برای کسانی باقی ماند که برای منافع گروهی و رفاقت بازی خود فردی را بر گرده مردم خراسان جنوبی تحمیل کردند که در عمل کاری برای مردم انجام نداد بلکه فرهنگ ناب ما هم مورد هجمه قرار گرفت.

, نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شرمساری برای کسانی باقی ماند که برای منافع گروهی و رفاقت بازی خود فردی را بر گرده مردم خراسان جنوبی تحمیل کردند که در عمل کاری برای مردم انجام نداد بلکه فرهنگ ناب ما هم مورد هجمه قرار گرفت.,

 

,

عبادی افزود: مردم ما؛ مردم هوشمند و متدینی هستند و در برابر حفاظت از فرهنگ خود واکنش نشان می دهند، اینجا خراسان جنوبی است نه لس آنجلس، این آقایان از این مردم هوشمند و متدین چه انتظاری دارند؟ چه گلی برای مردم کاشته اند که الان توقع دارند.

, مردم ما؛ مردم هوشمند و متدینی هستند و در برابر حفاظت از فرهنگ خود واکنش نشان می دهند، اینجا خراسان جنوبی است نه لس آنجلس، این آقایان از این مردم هوشمند و متدین چه انتظاری دارند؟ چه گلی برای مردم کاشته اند که الان توقع دارند., مردم ما؛ مردم هوشمند و متدینی هستند و در برابر حفاظت از فرهنگ خود واکنش نشان می دهند، اینجا خراسان جنوبی است نه لس آنجلس، این آقایان از این مردم هوشمند و متدین چه انتظاری دارند؟ چه گلی برای مردم کاشته اند که الان توقع دارند.,

 

,

وی بیان کرد: ما که گفتیم حداقل راه آهن را شروع می کردند، انتقال آب را شروع می کردند، جاده مرگ بیرجند- قاین هنوز هم جان مردم را می گیرد، خوب از این مردم چه توقعی دارید، این مردم رأی هم بدهند و هنوز مایه شرمساری هم باشند.

,

 

,

وی بیان کرد: امیدواریم این دولت که دولت همه ماست و ما هم به دولت کمک خواهیم کردیم، در این دوره صدای مردم خراسان جنوبی را بیشتر بشنود و بی توجهی دوره قبلش را جبران کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه