اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود:

آغاز اجرای طرح ضیافت رمضان در شاهرود/ توزیع بیش از ۶ تن مرغ منجمد و برنج دولتی در شاهرود

آغاز اجرای طرح ضیافت رمضان در شاهرود/ توزیع بیش از ۶ تن مرغ منجمد و برنج دولتی در شاهرود
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای طرح ضیافت رمضان در شاهرود گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیش از 6 تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو ۵۸۰۰ تومان و بیش از ۶ تن برنج با قیمت هر کیلو ۲۷۰۰ تومان در شاهرود توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا قاسمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به اجرای طرح ضیافت رمضان گفت: در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان 20 هزار تن برنج دولتی با قیمت هر کیلو 2600 تومان برنج اروگوئه ای و 2700 تومان برنج سفید، 50 هزار تن شکر با قیمت هر کیلو 2750 تومان، 20 هزار تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5800 تومان و 20 هزار تن گوشت منجمد گوساله با قیمت هر کیلو 23 هزار تومان در استان سمنان توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی در خصوص میزان سهمیه تنظیم بازار شهرستان شاهرود در ماه رمضان اظهار کرد: بر اساس شاخص های جمعیتی 33 درصد از سهمیه تنظیم بازار استان سمنان به شهرستان شاهرود تعلق می گیرد.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود افزود: بر این اساس همزمان با اجرای طرح ضیافت رمضان و در آستانه ماه مبارک رمضان 16 تن و 500 کیلوگرم شکر، 6 تن و 600 کیلوگرم برنج اروگوئه ای و سفید، 6 تن و 600 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد و 660 کیلوگرم گوشت قرمز در تعدادی از فروشگاه شهرستان شاهرود عرضه می شود.

,

قاسمی در اجرای طرح ضیافت رمضان چهار قلم کالای مصرف خانوار شامل برنج، شکر، گوشت منجمد مرغ و گوشت منجمد گوسفند در تعدادی از فروشگاه های سطح شهر با قیمت مصوب دولتی عرضه می شود.

,

وی اظهار کرد: علاوه بر این فروشگاه ها که از طرف اصناف معرفی می شود و با نصب بنرهای متحد الشکل در اجرای طرح ضیافت رمضان همکاری دارند شبکه تعاون روستایی نیز برای تامین و توزیع پنیر، خرما و اقلام مصرفی دیگر در ماه مبارک رمضان قول مساعدت و همکاری داده است.

,

طرح ضیافت رمضان برای عرضه اقلام پر مصرف خانوار در ماه مبارک رمضان هر ساله در سراسر کشور برگزار می شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه