اخبار داغ

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن هیچگاه با منطق گفتگو عقب نشینی نمی کند

دشمن هیچگاه با منطق گفتگو عقب نشینی نمی کند
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن هیچگاه با منطق گفتگو عقب نشینی نمی کند که اگر با گفتگو می خواست کارها را حل کند در عراق و سوریه زمینه گفتگو فراهم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، سردار علی استاد حسینی در گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در مهدیشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر یکی از حماسه های بزرگ دوران دفاع مقدس است که لازم است برخی وقت ها ما ایام الله خدا را یاد کنیم و ببینیم که آن روز چه کار بزرگی رزمندگان ما کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون رشادت های رزمندگان و شهدا است، تصریح کرد: ثمره آن مقاومت و ایستادگی و نبرد امروز امنیت کشور را به ارمغان آورده است و اگر آن روز رزمندگان ما در جبهه های نبرد حماسه نمی آفریدند و پیروز نمی شدند امروز امنیت برای کشور نبود.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سایه جنگ با مقاومت رزمندگان و شیرمردان از کشور برداشته شد، افزود: دشمن حماسه دفاع مقدس را فراموش نکرده است و اگر امروز می گوید گزینه های روی میز دارد و جرات نمی کند وارد عمل شود به خاطر رشادت های رزمندگان است.

,

استاد حسینی اذعان کرد: دشمن هیچگاه با منطق گفتگو عقب نشینی نمی کند بلکه ایستادگی و مقاومت ما دشمن را وادار به عقب نشینی می کند.

,

وی تصریح کرد: دشمن اگر با منطق گفتگو عقب نشینی می کرد چرا 60 سال فلسطینی ها دارند با اسرائیل گفتگو می کنند ولی همیشه فلسطین دارد بمباران می شود؟ اگر دشمن با گفتگو می خواست کارها را حل کند در عراق و سوریه زمینه گفتگو بود.

,

استاد حسینی، با بیان اینکه دشمن جایی حمله می کند که آن ملت ضعیف باشد و قدرت دفاع از خود را نداشته باشد، خاطر نشان کرد: اوایل انقلاب دشمن ما را ضعیف دید و خواست سه روزه ایران را بگیرد. امام دستور داد جهاد و مقاومت داد و رزمندگان مقاومت کردند.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین افزود: آن روز که خط لیبرال چون بنی صدر در کشور حاکم بود می گفتند نمی شود و نمی توانیم و سلاح و مهمات به رزمندگان نمی دادند تا بجنگند اما با همه این نداشتن ها سی و چند روز در خرمشهر مقاومت کردیم.

,

استاد حسینی، گفت: امروز روز نبرد است، دشمن آمده است ما را له کند اما اگر کمربندهایمان را محکم ببندیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چرا که اگر دین خدا را یاری کنیم خدا نیز ما را یاری می کند.

,

وی تاکید کرد: امروز قدرت بزرگ بازدارندگی ما قدرت موشکی ما است و دشمن این را فهمیده است. وقتی شهر موشکی نشان داده شد دشمن فهمید که نمی تواند حریف ایران شود.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین  ادامه داد: مقاومت و ایستادگی رزمندگان ما سایه جنگ را برداشته است. قدرت دفاعی که  برد موشکی ما تا تلاویو و حیفا و ... می رسد همان قدرتی که امرزو ناوهای آمریکایی در دریا اگر تکان بخورند عکس العمل نشان می دهیم. این قدرت است که دشمن را واردار کرده که بترسد.

,

استاد حسینی با بیان اینکه دشمن قدرت ما را می بیند و مثل برخی آقایون داخل کشور ساده نیستند،  اظهار کرد:باید مقاوم باشیم باید به تکلیف عمل کنیم و از رهبری اطاعت نماییم و با قدرت ایستادگی کنیم.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه