اخبار داغ

مسؤل واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی نطنز:

جشن گلریزان مددجویان بهزیستی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

جشن گلریزان مددجویان بهزیستی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود
زائری گفت: اجرای برنامه ضیافت الهی با محوریت دعوت از مسئولان شهرستان و دیدار با خانواده مددجویان و همچنین برگزاری جشن گلریزان با حضور خیران و نیکوکاران از جمله برنامه های شاخص بهزیستی نطنز در این ماه مبارک خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ مسؤل واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی نطنز در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، اداره بهزیستی شهرستان همچون سال های گذشته اجرای برنامه های فرهنگی و کمک به مددجویان زیر پوشش خود را در دستور کار قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجتبی زائری افزود: اجرای برنامه ضیافت الهی با محوریت دعوت از مسئولان شهرستان و دیدار با خانواده مددجویان و همچنین برگزاری جشن گلریزان با حضور خیران و نیکوکاران از جمله برنامه های شاخص بهزیستی نطنز در این ماه مبارک خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: مراسم ضیافت افطاری ویژه مددجویان زیر پوشش این اداره با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

,

مسؤل واحد مشارکت های مردمی اداره بهزیستی نطنز ایجاد پایگاه های جمع آوری صدقات و نذورات در شب های پر فیض قدر و برنامه ریزی هماهنگ و منسجم برای استقرار پایگاه های جمع آوری فطریه با تعامل و همکاری سایر دستگاه های مربوطه از جمله فرمانداری، نیروی انتظامی و ستاد برگزاری نماز جمعه را از دیگر برنامه های اداره بهزیستی نطنز ذکر کرد.

,

وی توزیع تراکت فعالیت های سازمان بهزیستی در پایگاههای جمع آوری زکات فطره به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت های سازمان بهزیستی را از جمله برنامه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: تهیه سبد غذایی شامل اقلام برنج، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، پنیر، ماکارونی، خرما و گوشت و توزیع آن در بین مددجویان مددجویان از مهم ترین فعالیت اداره در ماه مبارک است.

,

زائری مشارکت مردم، مسئولان و خیران در اجرای بهتر طرح ها را یک ضرورت خواند و خاطر نشان کرد: خیران می توانند ضمن مراجعه به اداره بهزیستی نطنز، نمایندگی بهزیستی بادرود و مجتمع های خدمات بهزیستی شهر خالد آباد، ده آباد و اریسمان از طریق حساب به شماره های ۲۱۷۳۴۵۰۲۴۹۰۰۷ بانک ملی نطنز، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۱۵۷۳۶ و شماره شبا ir۷۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۲۱۷۳۴۵۰۲۴۹۰۰۷ وجوه اهدایی خود را واریز کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه