اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ماندگاری حماسه های دفاع مقدس در جامعه توسط هنرمندان محقق می شود

ماندگاری حماسه های دفاع مقدس در جامعه توسط هنرمندان محقق می شود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی رمز ماندگاری حماسه های عظیم دفاع مقدس را مبتنی بر انسجام هنرمندان و فرهیختگان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار عابدین خرم در مراسم شعر انقلاب و تجلیل از اصحاب هنر و رسانه آذربایجان غربی که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در محل سالن همایش های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارومیه برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز ازاد سازی خرمشهر گفت: سوم خرداد روز حماسه آفرینی ملت ایران بود و البته سوم خردادهای دیگری نیز در پیش رو داریم که امیدواریم مانند فاتحان سوم خرداد ۶۱همواره پیروز مندانه و سربلند باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به جایگاه ویژه هنرمندان و تاثیر هنر در جامعه افزود: شعرا,ادبا,نویسندگان و هنرمندان قلب و فکر فرهنگ جامعه هستند که اگر درباره انها غفلت شود بسمت هزیمت می روند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی رمز ماندگاری حماسه های عظیم دفاع مقدس را مبتنی بر انسجام فرهیختگان دانست و اظهار داشت: اگر جامعه قدردان این هنرمندان باشد تولید فکر و ارزش در جامعه شکل می گیرد و روح و روان جامعه زنده می ماند.

,

سردار خرم تصریح کرد: با نگاهی به آثار جنگ ها مانند جنگ جهانی اول نمی توان چیزی جز کشت و کشتار را به یاد داشت اما از لحاظ عاطفی اگر به این قضیه نگاه شود شاهد پیدایش یک مکتب می شویم چرا که جنگ ها تولید مکتب می کنند، پس بنابراین مکتب دفاع مقدس از نظر روحانیت، قداست، عقلانیت و پاکی بی‌نظیر و مملو از عشق بود چراکه در این مکتب تمامی ارزش‌ها با هم آمیخته‌ شدند تا یک چنین دفاع مقدسی به جامعه بشری ارائه شود که البته رمز ماندگاری آن هم همین هنرمندان هستند.

,

وی افزود: بنابراین جایگاه شما هنرمندان قلب جامعه است و اگر خدای نکرده به این جایگاه خدشه ای وارد شود کل جامعه اسیب می  بیند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از این رو آیندگان اگر بخواهند به موارد تعالی بخش دفاع مقدس دست یابند باید به آثار هنری هنرمندان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه