اخبار داغ

فرمانده سپاه شهداء:

روز تسلیم دشمن در برابر عظمت اسلام نزدیک است

روز تسلیم دشمن در برابر عظمت اسلام نزدیک است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روز سازش و تسلیم دشمن در برابر عظمت اسلام نزدیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار عابدین خرّم صبح امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای ارومیه که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد گفت: بصیرت امام(ره) و انسجام نیروهای نظامی کشور موجب پیروزی نهایی در دفاع مقدس بود که عملیاتهایی نظیر فتح المبین و بیت المقدس را رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: وحدت و یکپارچگی رزمندگان موجب نصرت الهی شد و خاک مقدس خرمشهر را به آغوش کشور بازگرداند.

,

سردار خرم اظهار داشت: تحولات شگرف جهان در پی انجام عملیات بیت المقدس غیرقابل وصف است و امام خمینی(ره) آزادسازی خرمشهر را کار الهی می دانند چراکه اتحاد و انگیزه های الهی و تبعیت محض از فرامین ولایت همگی جزو الطاف الهی بودند.

,

وی گفت: رسانه های مخالف در آن روزها ادعای از دست دادن دروازه های شرقی اعراب را داشتند که این امر نشانگر اهمیت استراتژیک پیروزی رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر بود.

,

وی افزود: دشمنان با نگاه مادی دنبال دلایل پیروزی بودند اما نگاه ملت ایران اسلامی نگاهی الهی بود.

,

وی با بیان اینکه پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس موجب تقویت امید و آزادگی در دلهای مردم بود اظهار داشت: بنابراین روز مقاومت ملت اسلام باید همیشه در اذهان و کتب مرور و حفظ شود .

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در میدان هماوردی با استکبار جهانی که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند شاید میدان جنگ سخت نباشد، باید دنبال ارزشها وآرمانهای نظام اسلامی باشیم و یا باید با استکبار جهانی سازش کنیم و تسلیم شویم که این امر در قاموس ملت  ما نباید وجود داشته باشد و یا اینکه می بایست مبارزه بی امان سینه به سینه منتقل شده و ادامه داشته باشد.

,

وی گفت: چراکه نمی شود استکبار را قبول کرد و با این وجود دنبال حفظ آرمانها بود چراکه این امر غیرقابل قبول است.

,

سردار خرم تاکید کرد: بنابراین باید قوی باشیم و قوی بمانیم، خدمتگذاران باید بیاموزند که اگر خدمت کنند و تبعیت از ولایت داشته باشند و اتحاد بر مبنای ارزشهای اسلامی داشته باشند، میتوانیم با اقتصاد و فرهنگ قوی، الگوی اسلامی حکومت دینی را به سراسر کشور عرضه کنیم.

,

وی افزود: به برکت ایستادگی و فتوحات ملی موفق شده ایم که اقتدار جهانی را کسب کنیم پس شکست دشمن و تقویت روحیه امت های اسلامی در نتیجه همین ایستادگی ها محقق شده است.

,

وی اظهار داشت: بنابراین باید باور کنیم که شهدا با دستان خالی و تنها با توسل به خدا توانستند فتوحات را به دست آورند پس به گفته رهبری هرکس منتظر است باید آماده باش باشد و این یعنی باید روح آزادگی و مقاومت را تقویت و ارتقا دهیم.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روح مقاومت و ایستادگی شهدا در دل و قلب جوانان ما وجود دارد و این باید تقویت شود و این ایستادگی و مقاومت ملت ما انقلابی بوده و خواهد بود.

,

وی گفت: از این رو روز سازش و تسلیم دشمن در برابر عظمت اسلام نزدیک است.

,

در ادامه مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز سهم این استان را در عملیات بیت المقدس بسیار قابل توجه عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ شهید در عملیات بیت المقدس از آذربایجان غربی تقدیم انقلاب شده که این امر نشانگر اوج دلدادگی مردم خطه به آرمانهای والای انقلاب و نظام اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه