اخبار داغ

نگاهی کوتاه به حوادث شهرستان شاهرود؛

واژگونی پژو پارس ۴ مصدوم برجای گذاشت/ جان باختن مرد ۵۰ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع

واژگونی پژو پارس ۴ مصدوم برجای گذاشت/ جان باختن مرد ۵۰ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع
واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور شاهرود- سبزوار و مصدوم شدن 5 سرنشین خودرو و جان باختن مرد 50 ساله بر اثر سقوط از ارتفاع از حوادث روز گذشته در شهرستان شاهرود بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فهیمه فرجی دانشگر مسئول روابط عمومی اورژانس 115 شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اعلام این خبر گفت: یک مرد 50 ساله ساعت 19 و 30 دقیقه روز گذشته در اثر سقوط از ارتفاعات شاهرود در گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی با بیان اینکه این فرد برای کوهپیمایی به ارتفاعات شاهرود رفته بود اظهار کرد: نیروهای امدادی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و متاسفانه جسد این فرد را پیدا کردند که به احتمال زیاد بر اثر شدت جراحات وارده هنگام سقوط فوت کرده است.  

,

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 شاهرود افزود درباره علت فوت جانباخته افزود: علت سقوط فرد جان باخته هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است و توسط پزشک قانونی در دست بررسی است.

,

فرجی دانشگر همچنین از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور شاهرود سبزوار خبر داد و بیان کرد: بر اثر این حادثه که در کیلومتر 90 جاده شاهرود- سبزوار رخ داد 5 سرنشین خودرو پژو پارس مصدوم شدند.

,

وی یادآور شد: نیروهای پایگاه امداد جاده ای میاندشت بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و پس از انجام مراحل مقدماتی مصدومان حادثه برای انجام مداوای تکمیلی بوسیله یک بالگرد به بیمارستان امام حسین علیه السلام شاهرود اعزام شدند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه