اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

سند ۲۰۳۰ هجوم خاموش فرهنگی است/تکذیب امضاء سند ۲۰۳۰ توهین به شعور مردم است

سند ۲۰۳۰ هجوم خاموش فرهنگی است/تکذیب امضاء سند ۲۰۳۰ توهین به شعور مردم است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: سند ۲۰۳۰ به جای آموزش مبانی دینی و بصیرت افزایی به دنبال دین زدایی در کشور است آنها می خواهند از طریق این سند به مراکز فرهنگی نفوذ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما"، آذرماه سال 95 بود که سندی با عنوان سند ملی آموزش 2030 ایران با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

می‌گفتند این سند وضعیت حوزه آموزش در ایران بین سال‌های 2016 تا 2030 را ترسیم می‌کند که شرایط و چگونگی تحصیل و سطح سواد در ایران و دیگر کشورهای عضو این پیمان کجا و چطور باشد.

,

چند روز پس از رونمایی این سند، پیش نویسی از محتویات آن نیز منتشر شد که اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی و نمایندگان مجلس به آن اعتراض کردند و معتقد بودند که این سند مغایرت‌هایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی دارد.

,

احمد سعیدی کارشناس مسائل سیاسی در خصوص سند 2030 و زمینه های غلط در این سند به خبرنگار رودبار ما گفت:  سند 2030 به جای آموزش مبانی دینی وبصیرت افزایی به دنبال دین زدایی است دشمن با اجرایی کردن آن به دنبال ترویج فرهنگ ابتذال و آموز ش همجنس بازی در مراکز آموزشی است.

, رودبار ما ,

وی ادامه داد: یکی از بحث هایی که در این سالها رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشت بحث نفوذ است و انها از طریق این سند به دنبال نفوذ خاموش فرهنگی در کشور هستند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اشکالات ساختاری موجود در سند 2030 گفت: هیچ کدام از دو مرجع مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی در روند امضای سند نبودند.

,

سعیدی خاطرنشان کرد: با هشداری که مقام معظم رهبری در رابطه با این سند دادند شورای انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی وارد عمل شوند در صورت قصور هر یک از این دستگاهها مردم وارد عمل خواهند شد.

,

این استاد دانشگاه بیان داشت: جای بسی تاسف است که افرادی که خود این سند را امضاء و به دستگاههای ذی ربط ابلاغ کرده اند آن را تکذیب می کنند این توهین به شعور مردم است.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: جامعه انقلابی کشور منتظر تصمیم دستگاههای اجرایی است که در صورت لزوم همانند دوره انقلاب سیلی محکمی را به دشمنان خواهند زد جبهه انقلابی کشور تا آخرین قطره خون خود از آرمان های انقلاب و آرمانهای  مدافعان حرم دفاع خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه