اخبار داغ

معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات:

مشارکت 90 درصدی ایران در بازسازی حرمین شریفین عراق

مشارکت 90 درصدی ایران در بازسازی حرمین شریفین عراق
معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد عتبات عالیات بیش از 150 پروژه بزرگ در عراق، نجف، کربلا، سامرا، کاظیمن انجام داده و امروز بیش از 90 درصد بازسازی حرمین شریفین در دست شیعیان ایرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایل بانو، عباس قطب‌الدینی در نشست با مسؤولان ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک دهه سپری شده از عمر ستاد عتبات عالیات اقدامات و کارهای مهمی صورت گرفته است، اظهار کرد: بعد از جنگ و سقوط صدام تصمیم گرفتیم برای بازسازی عتبات کارهایی انجام بدهیم و گرد و غبار مظلومیت را از چهره حرم‌های ائمه(ع) از بین ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

وی  بیان کرد: در ابتدای آغاز به کار نظافت حرم‌ها شش ماه طول کشید پس از آن  بازسازی حرم‌ها، درب‌ها و سنگ‌فرش‌ها را داشتیم  و در سال گذشته پایان بازسازی را اعلام کردیم و در مرحله بعد  طرح توسعه حرم‌ها را داریم که اکنون وارد شده‌ایم و کارهایی را در این زمینه در حال انجام است.

,
, ,

 

,

قطب‌الدینی ادامه داد: اکنون در کاظمین صحن صاحب‌الزمان(عج) و صحن حضرت زینب(س) را در دست ساخت داریم، با توجه به اینکه این ستاد خود را در کشور معرفی کرده و جایگاه خود را به دست آورده  است  امیدواریم در کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی شروع به کار کرده است  نیز موفق باشد.

,

معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات  با بیان اینکه برخی از استان‌های کشور علی‌رغم محرومیت‌ها در نذورات برای حرمین شریفین پیشتاز هستند، افزود: 40 درصد جمعیت استان خراسان جنوبی تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اما مردم این استان در زمینه اهداء نذورات مقام اول را در اختیار دارند.

,

وی اضافه کرد: ستاد مرکزی با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده به جایگاه مطلوبی در کشور و بین مردم دست پیدا کرده است.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه