اخبار داغ

گلایه امام جمعه شازند از عملی نشدن قول دولتمردان به خانواده شهدا

مسئولان به خانواده شهدا توجه بیشتری داشته باشند

مسئولان به خانواده شهدا توجه بیشتری داشته باشند
امام جمعه شازند ضمن گلایه از برخی مسئولان ارشد استان و شهرستان که در دیدار خانواده شهدا وعده هایی را می دهند تاکید کرد: برخی دولتمردان در دیدار خانواده های معظم شهدا وعده ها و قولهایی را می دهند که در حد حرف باقی مانده و عملیاتی نمی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شازند ما، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند به همراه جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با خانواده های شهید علی حمزه ای و مصطفی ملکی در روستای سورانه از توابع شهرستان شازند دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

, ,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که خدمت گزاری به خانواده شهید برترین خدمات است، یاد آورشد: تلاش بیش از پیش برای رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران در تمام زمینه ها باید در نظر گرفته شود.

,

امام جمعه شازند افزود: خانواده معظم شهدا باید همواره در اولویت توجه و رسیدگی باشد و مسئولان و مدیران ارشد باید توجه ویژه ای به خانواده شهدا داشته باشند.

,

, ,

موسوی ضمن گلایه از برخی مسئولان ارشد استان و شهرستان که در دیدار خانواده شهدا وعده هایی را می دهند تاکید کرد: برخی دولتمردان در دیدار خانواده های معظم شهدا وعده ها و قولهایی را می دهند که در حد حرف باقی مانده و عملیاتی نمی شوند.

,

گفتنی است در این دیدارها، خانواده شهدا از قولهای عملی نشده مسئولان گلایه مند بودند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه