اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران است

خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران است
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: هر ملتی نیاز به نماد مقاومت دارد باید خرمشهر را به عنوان نماد مقاومت پاس بداریم و به نسل های بعدی منتقل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع ماسال گفت: یاد و خاطره 262 شهید گیلانی عملیات آزادسازی خرمشهر را گرامی مید اریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

سرهنگ عباس بایرامی خاطر نشان کرد: امشب گویا به شهر خودم آمده ام چرا که در دوران دفاع مقدس در کنار شهدای ماسالی بوده ایم.

,

وی افزود: هنوز چهره زیبای نادر عیسی پور از ذهن من خارج نشده است که شب وداع دست و پای خود را حنا گذاشت. چندین ماه بود لباس بسیجی بر تن داشت و کسی اگر او را نمی شناخت نمی فهمید پاسدار است. شب آخر لباس اتوکشیده پاسداری اش را پوشید. مشخص بود که نادر رفتنی است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به لزوم پرداختن به دفاع مقدس و سوم خرداد گفت: ما هرچه امروز از امنیت و پیشرفت در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی ، سیاسی و ... داریم برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است. این است که رهبری فرمودند جنگ ما گنج است.

,

وی افزود: دیدید در منچستر چه شد؟ همین حالا جوانان ما، همین جوانان ماسالی و گیلانی در لبه شرقی مدیترانه دارند می جنگند تا چنین اتفاقاتی در کشور ما رخ ندهد. این را همه اصول علمی و نظامی هم تایید می کند.

,

بایرامی آزادسازی خرمشهر را نقطه عطف جنگ 8 ساله ایران دانست و تاکید کرد: پس از این عملیات بود که مستکبرین به فکر افتادند تا قطع نامه بنوسند .

,

سخنران ویژه شب شعر و خاطره سالروز آزاد سازی خرمشهر ، این شهر را نماد مقاومت دانست و گفت: باید این نماد مقاومت را پاس بداریم و به نسل های بعدی منتقل کنیم. هر ملتی نیاز به نماد مقاومت دارد. در کشورهای دیگر از اسطوره های خیالی استفاده می کنند اما ما با واقعیت در تاریخمان روبرو هستیم.

,

وی در پایان گفت: موشک یکی از مولفه های قدرت است اما بزرگترین مولفه قدرت شما مردم هستید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه