اخبار داغ

منتخب شورای پنجم؛

هنوز به ریاست شورا فکر نکرده‌ام و بستگی به نظر اکثریت اعضاء دارد/ هیچ‌گونه رایزنی در مورد انتخاب شهردار انجام نداده‌ایم

هنوز به ریاست شورا فکر نکرده‌ام و بستگی به نظر اکثریت اعضاء دارد/ هیچ‌گونه رایزنی در مورد انتخاب شهردار انجام نداده‌ایم
اکبرنژاد با بیان اینکه در باره ریاست شورا تصمیمی نگرفته است، گفت: این اکثریت اعضاء شورا هستند که می‌گویند چه کسی رئیس باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شکور اکبرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با تشکر از حمایت‌های مردم و انتخاب او به عنوان عضو شورای پنجم تبریز، ابراز داشت: بنده دو هدف عمده را دنبال می‌کنم و تمام سعی خود را برای تحقق آن‌ها خواهم کرد، اولی تسهیل روند اخذ پروانه و انجام امور مراجعین به شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: دومین مقوله‌ای که درصدد تحقق آن‌ هستم، افزایش جذب سرمایه‌گذار و به تبع آن اشتغال‌زایی و توسعه‌ی شهری می‌باشد؛ ساختار فعلی نیاز به اصلاحاتی دارد تا سرمایه‌گذران بتوانند با اطمینان خاطر در بخش‌های مختلف اقدام به سرمایه‌گذاری نمایند.

,

منتخب شورای پنجم تبریز با بیان اینکه شورای پنجم از اعضاء مجرب، نام‌دار و متعهدی تشکیل یافته است، خاطرنشان ساخت: همه برای خدمت آمده‌اند و اولویت اول‌شان پیگیری مسایل شهری است؛ هنوز درباره ریاست شورای شهر تصمیمی نگرفته‌ام و این امر بستگی به انتخاب و نظر سایر اعضاء شورا دارد.

,

وی در پاسخ بعه این سوال که آیا در مورد انتخاب شهردار جدید رایزنی‌ شده است، تاکید کرد: هنوز اول کار است و هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است، ابتدا می‌خواهیم به اولویت‌های شهری توجه کنیم و با نواقص آشنا شویم.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه