اخبار داغ

قیمت مرغ روی خط نوسان/ثبات قیمت گوشت قرمز در بازار سمنان

قیمت مرغ روی خط نوسان/ثبات قیمت گوشت قرمز در بازار سمنان
قیمت گوشت مرغ روی خط نوسان قرار گرفت در حالی که طی هفته جاری در استان سمنان با روند افزایشی یا گاها کاهشی روبرو بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، قیمت گوشت مرغ همانند ماه‌های گذشته در بازار سمنان با نوسان مواجه شد طوریکه طی هفته جاری با روند افزایشی یا گاها کاهشی و با تغییر 600 تومانی روبرو بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

قیمت گوشت مرغ درحالی روی ریل گرانی قرار گرفت که با توجه به در آستانه قرار داشتن ماه رمضان نه تنها موجب غافلگیری مردم بلکه باعث نارضایتی عرضه کنندگان این محصول هم شد.

,

گوشت قرمز هم در بازار سمنان با روندی افزایشی روبرو است اما مسئولان می گویند قیمت نسبت به چند ماه گذشته ثابت و تغیری نداشته است.

,

افزایش یا کاهش گوشت های سفید و قرمز  ناشی از عوامل مختلفی در سطح استان می باشد اما نداشتن سازوکار مشخص برای قیمت گذاری یکی از مهمترین دلایل عدم ثبات قیمت در بازار است.

,

قیمت مرغ روی خط نوسان

, قیمت مرغ روی خط نوسان,

در همین خصوص؛ قاسم ویژه رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت درباره تغییرات قیمتی مرغ طی هفته جاری گفت: قیمت گوشت سفید در استان با تغییراتی روبرو شد که هر روز در حال نوسان بود.

, مرآت ,

 وی با بیان اینکه قیمت مرغ در هفته های گذشته به دلایل مختلف بین 500 تا 600 تومان افزایش داشت، افزود: قیمت مرغ در برخی از روزها نیز با کاهش مواجه بوده است.

,

ویژه با اشاره به اینکه قیمت مرغ از روز گذشته تغییری نداشته است، بیان کرد: درحال حاضر گوشت مرغ در بازار سمنان با قیمت 7 هزار و 590 تومان به فروش می رسد.

,

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان همچنین تصریح کرد: مرغ منجمد نیز با قیمت 5 هزار و 800 تومان در بازار توزیع می شود.

,

وی با اشاره به به اینکه مرغ استان در ماه رمضان تامین شده است، گفت: 2 تن مرغ امروز در استان توزیع شده است و مرغ منجمد نیز به وفور در سطح استان موجود می باشد.

,

ثبات قیمت گوشت قرمز در بازار سمنان

, ثبات قیمت گوشت قرمز در بازار سمنان,

ویژه با بیان اینکه در این روزها قیمت گوشت قرمز تغییری نداشته است، گفت: قیمت گوشت قرمز از سال گذشته تاکنون در استان تغییری نداشته است و با توجه به نرخ جهاد کشاورزی به فروش می رسد.

,

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان خاطرنشان کرد: گوشت قرمز در بازار بین 29 تا 35 هزار تومان عرضه می شود، که در این روزها افزایش نداشته است.

,

وی با توجه به اینکه گوشت قرمز برای ماه مبارک رمضان تامین شده است، افزود: گوشت قرمز یخ زده (برزیلی) نیز در سطح بازار موجود می باشد.

,

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان با اشاره به قیمت تخم مرغ در سطح بازار بیان کرد: قیمت تخم مرغ هم در این روزها ثابت است و در حال حاضر با با قیمت 4 هزار و 500 تومان در بازار توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه