اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان:

نان در ماه رمضان گران نمی شود/کم فروشی عمده ترین تخلف نانوایی های استان

نان در ماه رمضان گران نمی شود/کم فروشی عمده ترین تخلف نانوایی های استان
رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان گفت: قیمت نان‌ از سال 93 تغییر نکرده است و تا پایان ماه رمضان نیز با قیمت‌های فعلی عرضه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رجبعلی جعفریان رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان در گفتگو با مرآت با اشاره به اینکه 700 واحد نانوایی در استان سمنان وجود دارد، گفت: 130 نانوایی در سطح شهرستان سمنان مشغول به فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان در خصوص افزایش ساعت کاری نانوایی های استان اظهار کرد: ساعت کاری نانوایی ها در سطح استان چند ماهی است که افزایش پیدا کرده است و در ماه رمضان هم به همین منوال ادامه خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه نان سنگک به صورت تمام وقت در ماه رمضان پخت خواهد شد، افزود: نانوایی های لواش و بربری صبح ها یک ساعت پخت خواهد شد در حالی که ظهرها پخت ندارند، بعدظهرها یک ساعت زودتر پخت خود را شروع خواهند کرد.

,

جعفریان با اشاره به اینکه قیمت نان‌ از سال 93 تغییر نکرده است، اظهار کرد: نان تا پایان ماه رمضان با قیمت‌های فعلی عرضه خواهد شد.

,

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان همچنین تصریح کرد: نانوایی های آزاد پز بر اساس عرضه و تقاضا قیمت گذاری می کنند و می توانند افزایش قیمت داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه استان در تامین آرد با مشکلی مواجه نیست، گفت: آردهای نانوایی ها از کارخانه های استان تامین می شود که تاکنون با کمبود مواجه نبوده ایم.

,

جعفریان، کم فروشی و پایین بودن کیفیت نان را عمده ترین تخلف نانوایی ها در سمنان برشمرد و گفت: با افزایش واحدهای نانوایی، میزان پخت نان این واحدها کاهش یافته است که برای جبران آن به انجام برخی تخلفات روی می آورند.

,

رئیس اتحادیه نانوایان استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت هر گونه تخلف با شماره 124 و اتحادیه نانوایان تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایت آن ها رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه