اخبار داغ

امام جمعه بابلسر:

تفاوت میان دیپلمات و انقلابی در خرمشهر مشخص شد/ دلیل سقوط خرمشهر اعتقاد به مذاکره با دشمن بود

تفاوت میان دیپلمات و انقلابی در خرمشهر مشخص شد/ دلیل سقوط خرمشهر اعتقاد به مذاکره با دشمن بود
امام جمعه بابلسر با بیان اینکه تفاوت میان دیپلمات و انقلابی در خرمشهر مشخص شد، گفت: همین دیپلمات‌ها باعث سقوط خرمشهر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور صبح امروز در همایش گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در بابلسر با انتقاد از عدم حضور مسؤولان در این همایش، اظهار کرد: هم سقوط و هم فتح خرمشهر پیام‌هایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

وی با بیان اینکه خیانت برخی از مسؤولان ارشد نظام همانند بنی‌صدر و عدم حمایت از رزماندگان موجب سقوط خرمشهر شد، افزود: بنی‌صدر معتقد بود که با جنگ نمی‌شود مشکل را حل کرد و باید با دشمن وارد مذاکره شد.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه فرق دیپلمات و انقلابی در این موقعیت‌ها مشخص می‌شود، تصریح کرد: می‌گویند ما دیپلمات هستم اما رهبر انقلاب فرمود من انقلابی هستم.

قلی‌پور با بیان اینکه برخی تاریخ را فقط خواندند، حفظ کردند و مدرک گرفتند اما از آن چیزی نمی‌فهمند، تاکید کرد: همین دیپلمات‌ها باعث سقوط خرمشهر شدند.

وی ادامه داد: همان گونه که در جنگ بدر لشکر اسلام با 313 نفر مقابل دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شد، در حماسه خرمشهر نیز 700 نفر از رزمندگان ما توانستند 16 هزار عراقی را به هلاکت برسانند و 19 هزار نفر از آنها را نیز به اسارت بگیرند.

امام جمعه بابلسر اضافه کرد: جوانان تاریخ را مطالعه کنند و ببینند قبل از انقلاب کجا بودیم و اکنون کجا هستیم. ببینند که چه بخش‌هایی از کشور با بده بستان از دست داده شد اما شهدای ما چنین تفکری نداشتند.

قلی‌پور با بیان اینکه چهار بار در طول تاریخ خرمشهر اشغال شد، خاطرنشان کرد: به جز چهارمین مرتبه که با اقتدار خرمشهر پس گرفته شد، در سایر موارد با دادن خاک و حاکمیت به دشمن، این اتفاق افتاد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه تخلفات متعددی در انتخابات اخیر صورت گرفته است، بیان کرد: سوالم از کسانی که خود را قانونمند می‌دانند این است که چطور زمانی که هنوز شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید نکرده است، مجوز برپایی جشن صادر می‌کنند؟

امام جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه اگر از قانون حرف می‌زنید، به آن عمل نیز کنید، گفت: ادعاها زیاد است، عده زیادی به امام حسین(ع) نامه نوشتند که بیا اما زمانی که پای زر و سیم به میان آمد، دیندار کم شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه