اخبار داغ

برنامه‌ریزی برای نوسازی یک هزار تاکسی در سال جدید/ به رانندگان حق می‌دهیم بابت اقساط زیاد وام خودرو معترض باشند

برنامه‌ریزی برای نوسازی یک هزار تاکسی در سال جدید/ به رانندگان حق می‌دهیم بابت اقساط زیاد وام خودرو معترض باشند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از نوسازی حدود یک هزار دستگاه تاکسی در سال جدید خبر داد.
[

*به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فرخ جلالی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال نیز در نظر داریم ۱۰۰۰دستگاه تاکسی را نوسازی کنیم که با این اقدام، دیگر تقریبا تاکسی فرسوده در سطح شهر باقی نخواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز با بیان اینکه در سال گذشته ۲۹۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز نو شدند، ابراز کرد: سال گذشته ۲۰ میلیون تومان برای رانندگان دارای خودروهای اسقاطی وام توسط اتحادیه تاکسیرانی کشور با سود ۱۶درصد در نظر گرفته شد. باقی پول نیز ۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به واسطه خودروهای اسقاطی و ۵ میلیون تومان نیز توسط خود رانندگان باید پرداخت می‌شد.

,

وی از نوآوری سازمان تاکسیرانی تبریز خبر داد و تصریح کرد: تاکسیرانی و شهرداری تبریز طی یک ابتکار ۵ میلیون تومانی را هم که باید توسط رانندگان پرداخت می‌شد به وام تبدیل کردند که در مجموع ۲۵میلیون تومان وام ارائه شد که رانندگان بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی از خودشان صاحب خودروهای تازه شوند.

,

این مقام مسئول اذعان داشت: رانندگان تاکسی‌ها هر روز چیزی حدود ۵۰ یا ۶۰ هزار تومان درآمد دارند و هر ماه نیز ۵۷۰ هزار تومان قسط همان وام را می‌دهند پس اعتراض‌شان حق است و ما نیز قبول داریم.

,

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز خاطرنشان ساخت: برای بهبود وضعیت تاکسی‌ها باید دستگاه‌های دیگری نیز به عرصه ورود کنند. برای مثال راهنمایی و رانندگی باید خودروهای شخصی را که مسافربری می‌کنند اعمال قانون و برخورد کند.

,

وی درباره اینکه چرا خودرو  ۴۰۵ بیش‌تر به عنوان تاکسی‌های نو به چشم می‌خورد، گفت: طبق قرارداری که سازمان تاکسیرانی با ایران‌خودرو داشت، سه خودرو می‌توانست انتخاب شود که یکی پژو ۴۰۵، یکی آریو و دیگری سمند بود که ۴۰۵ بیش‌تر در تبریز به دلیل قیمت مناسب مورد استقبال قرار گرفت.

,

وی درباره فرهنگ‌سازی رانندگان و ایجاد آمادگی برای تبریز ۲۰۱۸ عنوان کرد: اکنون در مرحله اول ۲۰۰نفر برای گذراندن دوره‌های آموزش نحوه برخورد با توریست‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

,

جلالی بیان داشت: امروز ۲۸ نفر از بین رانندگان اتوبوس‌های تبریز به زبان انگلیسی به صورت کامل تسلط دارند که با تکرار ۳دوره تا ۷۰۰ نفر انتظار داریم به زبان انگلیسی بین رانندگان تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به زبان انگلیسی مسلط شوند.

,

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز در پایان از مردم خواستار می‌شود: اگر شهروندان تاکسی‌های رسمی و اتوبوس‌ها را به عنوان وسیله‌های نقلیه انتخاب کنند، بسیاری از مشکلات خود به خود حل خواهد شد ولی نظارت راهنمایی و رانندگی نیز ازشرایط لازم برای بهبود حال رانندگان تاکسی‌هاست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه