اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا مطرح کرد:

برای فتح خرمشهرها باید ایمانها را بارور کرد/ مراسمات گرامیداشت ارتحال حضرت امام باید مردمی برگزار شود

برای فتح خرمشهرها باید ایمانها را بارور کرد/ مراسمات گرامیداشت ارتحال حضرت امام باید مردمی برگزار شود
گل‌محمدزاده گفت: در کنار تبیین اندیشه های حضرت امام، باید به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و ضرورت گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی نیز اهتمام ورزید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، سرهنگ الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: خرمشهر را ایمان رزمندگان آزاد کرد و امروز نیز برای فتح خرمشهرها باید ایمانها را بارور کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی گفت: برای گرامیداشت ارتحال حضرت امام امسال با توجه به مقارنت با ماه مبارک رمضان اعزام نخواهیم داشت، اما ماموریت ما تمام نمی شود و آنچه که اهمیت دارد تبیین اندیشه سیاسی و دینی حضرت امام (ره) است که باید به ان اهتمام بورزیم.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا تاکید کرد؛ در کنار تبیین اندیشه های حضرت امام، باید به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و ضرورت گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی نیز اهتمام ورزید، همچنین نباید از تشریح مباحث فرهنگی در جامعه غفلت کرد.

,

گل‌محمدزاده بر لزوم تبلیغ شاخص های انقلابیگری در جامعه تاکید کرده و گفت: اگر مسئولان ما روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند دشمن ناکام خواهد ماند.

,

وی در پایان تصریح کرد؛ مراسمات گرامیداشت ارتحال حضرت امام باید مردمی برگزار شود.

,

انتهیا پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه