اخبار داغ

مناظره ها و سند ۲۰۳۰ دو چالش روحانی در دیدار با مراجع

مناظره ها و سند ۲۰۳۰ دو چالش روحانی در دیدار با مراجع
حسن روحانی رییس جمهور فعلی دولت یازدهم و تا دو ماه آینده دولت دوازدهم در حالی عصر امروز به قم سفر می کند که این روزها انتقاد از عملکرد وی به بالاترین حد خود رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت قم فردا،حسن روحانی رییس جمهور فعلی دولت یازدهم و تا دو ماه آینده دولت دوازدهم در حالی عصر امروز به قم سفر می کند که این روزها انتقاد از عملکرد وی به بالاترین حد خود رسیده است.  عدم حل مشکلات اقتصادی در کنار انتقادات فراوان مراجع از سیستم بانکی در حالی این سال ها بارها از سوی وی مطرح شد که در روزهای اخیر افشای اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ هم به آن اضافه شد.

از سوی دیگر برخی اتفاقات و صحبت های بیان شده در مناظره ها موجب شد مراجع بارها انتقادات فراوانی داشته باشند.

 البته روحانی بی میل نبود این دیدارها پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود که به هر علتی میسر نشد و حتی سفر شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور هم نتوانست زمینه را برای این دیدارها فراهم کند.

روحانی سرمست از انتخاب دوباره خود باید خود را برای انتقادات و پرسش های مراجع آماده کند و باید منتظر ماند و دید خروجی این دیدارهای محرمانه چگونه خواهد بود؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,

 سال 92 و پس از رای آوردن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، وی در سفری به قم ضمن دیدار با مراجع تقلید و علمابرای زیارت در حرم حضرت معصومه(س) حضور یافت که قرق کردن حرم کریمه اهل بیت(ع) باحواشی زیادی همراه بود و سبب نارضایتی زائران شد.

,

این سفر همچنین حواشی دیگری نیز داشت که بستن خیابان صفاییه و مشکل در عبور و مرور و  تعداد بسیار بالای هیئت همراه و خودروهای لوکس وی از جمله آنها بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه