اخبار داغ

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور استاندار گلستان؛

کتاب در بند آزادی" آزاده رامیانی به دست استاندار گلستان رونمایی شد+ تصاویر

کتاب در بند آزادی" آزاده رامیانی به دست استاندار گلستان رونمایی شد+ تصاویر
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم رونمایی از کتاب "در بند آزادی" محمد جلال یازرلو، جانباز و آزاده رامیانی با حضور استاندار گلستان و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دانشکده مایده گرگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم رونمایی از کتاب "در بند آزادی" محمد جلال یازرلو، جانباز و آزاده رامیانی، به همراه هفت کتاب دیگر با حضور استاندار گلستان و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دانشکده مایده گرگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

این آزاده رامیانی می گوید: لازم دیدم مطالبی را در مورد اسارت خود به دست دمکراتها و دیگر احزاب فاسدوفاسق سخـن بگویم تا شاید بتـوانم گوشـه ای از رسـوایـی های این گروهک ها را باز گو کنم که بخشی از تاریخ هشت سال دفاع مقدس در برابر  متجاوزین وضدانقلابیون درکردستان است .

,

محمد جلال یازرلو متولد 1342 ساکن رامیان، که در دوران نوجوانی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و در دفاع از میهن اسلامی و اطاعت از ولی امر زمان خود مدت دو سال اسارت در دست دموکرات را با سخت ترین شکنجه ها تحمل کرده و اکنون نیز مدال جانبازی و آزاده را بر دوش خود با افتخار حمل می کند.

, و,

وی در سال 60 به دست دموکرات ها اسیر شد و در تاریخ 62/8/1 به میهن اسلامی بازگشت.

, .,

لازم به ذکر است در این مراسم که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دانشکده مائده گرگان برگزار شد، از 8 عنوان کتاب رونمایی شد و از نویسندگان و تهیه کنندگان آن با حضور استاندار گلستان تقدیر شد.

,

bandesar1

, bandesar1,

bandesar2

, bandesar2,

bandesar3

, bandesar3,

bandesar4

, bandesar4,

bandesar5

, bandesar5,

bandesar6

, bandesar6,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه