اخبار داغ

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز خبر داد:

تشدید طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در طرقبه و شاندیز

تشدید طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در طرقبه و شاندیز
معاون اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: درایام ماه مبارک رمضان نظارت های دقیق با همکاری دستگاه های بهداشتی و صنفی در قالب گشت مشترک انجام و پرونده‌های تخلفات مانند گران فروشی پس از ارائه به تعزیرات بررسی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تقی پور معاون اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز در گفتگو با طرقبه‌نیوز، ضمن اعلام اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای هفته آغاز می‌شود اظهار کرد: نظارت دقیق در کالاهایی مانند زولبیا، بامیه، شیرینی، میوه و تره بار صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با تأکید بر رعایت نرخ نامه‌های مصوب و درصد سودهای قانونی در اصناف مختلف افزود: مراکز خدماتی باید نرخ نامه رسمی مصوب کمیته نرخ گذاری و  مابقی بر اساس حاشیه سود 35 درصد قیمت را اعلام و عرضه کنند.

,

 

,

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز گفت: در موضوع حلیم و شله قیمت های مصوب ارائه شده است و همچنین پیشنهاد نرخ در مورد زولبیا و بامیه داده شده که تا شنبه پس از بررسی در کمیته نرخ‌گذاری به عموم مردم اعلام می شود ولی فعلا به نرخ سال گذشته ارائه خواهد شد.

,

 

,

وی با تخلف دانستن تداخل صنفی در قانون تصریح کرد: این موضوع مشکلی است که در همه نقاط استان مطرح بوده و موارد به تعزیرات حکومتی برای بررسی معرفی می شوند.

,

 

,

تقی پور گفت: به صورت جدی با تولیدکنندگان زولبیا و بامیه در کارگاه های زیرزمینی غیرمجاز برخورد می شود که خوشبختانه تا امروز موردی از این قبیل در طرقبه شاندیز نبوده است.

,

 

,

وی افزود: بیشترین تخلفات در مورد کالاهای اساسی و مصرفی مردم است که در آن موارد عدم رعایت بهداشت و عدم رعایت قیمت مصوب به چشم می خورد.

,

 

,

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: درایام ماه مبارک بعد از افطار نظارت های دقیق با همکاری دستگاه های بهداشتی و صنفی در قالب گشت مشترک انجام و پرونده‌های تخلفات مانند گران فروشی پس از ارائه به تعزیرات دو برابر و تخلف تقلب نزدیک چهار برابر می شود و جریمه ها تشدید خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه