اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی

1100 بیمار صعب‌العلاج نیازمند حمایت خیرین/بیش از 2 هزار خانوار تحت حمایت در استان مرکزی فاقد مسکن هستند

1100 بیمار صعب‌العلاج نیازمند حمایت خیرین/بیش از 2 هزار خانوار تحت حمایت در استان مرکزی فاقد مسکن هستند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: 2770 خانوار مددجو در استان مرکزی متاسفانه مستاجر هستند که از این تعداد 80 درصد زنان سرپرست خانوار هستند. در مجموع بیش از 30 درصد مخاطبان ما در استان مسکن غیر قابل سکونت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه کمیته امداد را بزرگترین نهاد حمایتی دانست و اظهار کرد: این نهاد حمایتی در کنار ارائه خدمات حمایتی به جامعه هدف خود، خدمات فرهنگی، اجتماعی و ترویج سنت‌های حسنه امدادی را در برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

برخورداری 38 خانوار در استان مرکزی از حمایت‌های کمیته امداد

, برخورداری 38 خانوار در استان مرکزی از حمایت‌های کمیته امداد, برخورداری 38 خانوار در استان مرکزی از حمایت‌های کمیته امداد,

وی افزود: بیش از 38 هزار خانوار در استان مرکزی تحت پوشش کمیته امداد هستند. جمعیت مخاطب این نهاد که ماهانه خدمات دریافت می‌کنند بیش از 80 هزار نفر است و اگر خانوارها یا افرادی را که به شکل موردی از کمک های کمیته بهره مند می‌شوند را به آن اضافه کنیم در مجموع کمیته امداد به بیش از 100 هزار نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

,

750 کودک غیریتیم نیازمند حمایت حامی

, 750 کودک غیریتیم نیازمند حمایت حامی, 750 کودک غیریتیم نیازمند حمایت حامی,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: بیش از 16 هزار حامی طرح «اکرام ایتام» و طرح «محسنین» ماهیانه به جامعه هدف کمک می‌کند. بیش از 6700 فرزند زیر 24 سال تحت پوشش در کمیته امداد داریم که از این تعداد 750 دانش آموز و فرزند تحت پوشش حامی ندارند و تلاش داریم که ماه مبارک رمضان امسال برای این تعداد حامی جذب کنیم.

,

موسی‌نژاد افزود: تعداد ایتام تحت پوشش کمیته امداد در استان 2360 نفر است که همگی از حمایت حامی برخوردار هستند و مابقی از فرزندان و دانش‌آموزانی هستند که تحت پوشش طرح محسنین قرار دارند در حقیقت سرپرست در خانوار حضور دارد ولی امکان تامین مخارج خانواده را ندارد.

,

1100 بیمار صعب‌العلاج نیازمند حمایت خیرین

, 1100 بیمار صعب‌العلاج نیازمند حمایت خیرین, 1100 بیمار صعب‌العلاج نیازمند حمایت خیرین,

وی افزود: 1500 کودک زیر 5 سال دارای سوء تغذیه و 1100 بیمار صعب‌العلاج در استان مرکزی نیازمند کمک‌های مردم و خیرین هستند چراکه منابع دولتی و منابع مالی کمیته به تنهایی پاسخگوی نیازهای این جامعه هدف نیست.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی 130 هزار مشترک صدقات در استان مرکزی را از جمله پشتوانه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: افتخار ما در کمیته امداد خدمت رسانی به جامعه هدف است که در این زمینه نقش رابط بین خیرین، نیکوکاران با نیازمندان را بر عهده داریم و امانتداری می کنیم تا این کمک‌ها در بین نیازمندان توزیع شود.

,

اطعام 26 هزار خانوار در طرح اطعام کمیته امداد

, اطعام 26 هزار خانوار در طرح اطعام کمیته امداد, اطعام 26 هزار خانوار در طرح اطعام کمیته امداد,

موسی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان گفت: طرح اطعام نیازمندان با سرانه هر خانوار 100 هزار تومان، تجلیل از خیرین و نیکوکارانف اجرای طرح مفتاح الجته، افتتاح بازارچه اشتغال کمیته امداد، جمع‌آوری زکات فطریه، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز قدس ویژه مردم فلسطین و... بخشی از برنامه‌های مهم برای ماه رمضان است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی یادآور شد: صندوق قرض‌الحسنه ولایت برای اولین بار در کمیته امداد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در بحث قرض‌الحسنه راه‌اندازی شده است که در این زمینه با استفاده از سپرده‌گذاری افراد تسهیلات بدون بهره در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

,

ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد

, ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد, ایجاد بیش از 3 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد,

وی با اشاره به تعداد مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد گفت: سال گذشته توسط کمیته امداد 3091 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است؛ بیشترین تلاش کمیته امداد بر این بوده است که خدمات به روستاها و مناطق محروم به شکل ویژه ارائه شود، در این راستا نیز 60 درصد خدمات در بحث اشتغالزایی در مناطق محروم و روستایی انجام شد.

,

بیش از 2 هزار خانوار تحت حمایت در استان مرکزی فاقد مسکن هستند

, بیش از 2 هزار خانوار تحت حمایت در استان مرکزی فاقد مسکن هستند, بیش از 2 هزار خانوار تحت حمایت در استان مرکزی فاقد مسکن هستند,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به بحث توسعه و احداث و تعمیر مسکن مددجویان گفت: 2770 خانوار مددجو در استان مرکزی متاسفانه مستاجر هستند که از این تعداد 80 درصد زنان سرپرست خانوار هستند. در مجموع بیش از 30 درصد مخاطبان ما در استان مسکن غیر قابل سکونت دارند.

,

وی با بیان اینکه در مجموع 180 واحد مسکن برای محرومین و نیازمندان ساخته شده است، افزود: سال گذشته 122 واحد مسکن برای مددجویان خریداری یا ساخته شد، همچنین 1490 مورد هم کمک به تعمیرات مسکن صورت گرفت.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 4 هزار نفر به دلایل مختلف از تحت پوشش این نهاد خارج شدند که از این تعداد 1237 مددجو از محل ایجاد اشتغال خودکفا شده بودند، از تحت پوشش این نهاد خارج شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه