اخبار داغ

به همت خیرین بجستانی؛

6 نوعروس با اعطای 420 میلیون ریال جهیزیه راهی خانه بخت شدند

6 نوعروس با اعطای 420 میلیون ریال جهیزیه راهی خانه بخت شدند
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به همت خیرین بجستانی 6 نوعروس مددجو بجستانی را با اهدا جهیزیه راهی خانه خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره پورغلامی بجستانی مسئول خیریه مردمی آبشار عاطفه‌های بجستان در گفت‌وگو با خبرنگار بجستان‌نیوز، اظهار کرد: انتخاب این نوعروس‌ها از طرف موسسه آبشار عاطفه‌های بجستان بوده، ولی بیشتر هزینه و مبلغ این جهیزیه‌ها از طرف خیرین ما در مشهد جمع‌آوری‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

وی ادامه داد: هدف ما از این کار چیزی جز کمک و رفاه در زندگی نیازمندان نیست و باید دست این عزیزان را بگیریم و بدانیم که اگر احتیاج نداشتن رو به موسسه خیریه نمی‌آوردند و مدد جویان موسسه خیریه آبشار هیچ‌کدام تحت پوشش هیچ ارگان یا اداره خاصی نیستند.

,

 

,

پور غلامی گفت: جهیزیه‌های اهداشده به نوعروس‌های بجستانی 8 تکه شامل، فرش، لباس‌شویی، بخاری، گاز، جاروبرقی، پتو، پشتی و یک اتو که ارزش کل جهیزیه حدود 6 میلیون تومان بوده و بنده به‌عنوان مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های بجستان از مسئولین و مردم این شهر می‌خواهم که در کمک کردن به همشهری خود سهیم باشند و نگذارند خانواده‌ای دوران زندگی خود را به ناراحتی بگذراند.

,

 

,

وی افزود: ما مددجویانی داریم که حتی با یک فرش دست‌دوم هم خوش‌حال می‌شوند و یا یک سال خود را با همان لباس دست‌دوم مردم می‌گذرانند پس بیاییم با کمک خیرخواهانه خود دل نیازمندان را شاد کنیم.

,

 

,

پورغلامی تصریح کرد: اعضای موسسه خیریه ما همه برای مردم کار می‌کنند و چیزی دریافت نمی‌کنند و این نشان از کمک خیرخواهانه و فقط برای رضای خداست.

,

 

,

طاهره غلامی مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: ما فقط و فقط در بجستان 15 اشتراک خیر داریم و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها بیش از هر چیز کمک مردم را می‌طلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه