اخبار داغ

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان:

آموزش های مبلغین باید دو چندان شود / آسیب های امروز جامعه ما در حال رشد است

آموزش های مبلغین باید دو چندان شود / آسیب های امروز جامعه ما در حال رشد است
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: ما نباید تبلیغ را خلاصه کنیم به ماه محرم و ماه رمضان، باید این نشست ها را تقویت کنیم، وقتی این نشست را تقویت بخشیم توانستیم در امر تبلیغ سرامد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل عامری در همایش مبلغین در مصلی گرگان بعد از خیرمقدم گویی حضار اظهار کرد: این مراسم با عنوان تبیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی برگزار گردید تا بتوانیم با استعانت از قرآن کریم اثرات آن را در جامعه پیاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تاکید کرد: امروزه مبلغین ما در جامعه کنونی عهده دار شیوه های تبلیغی و دینی را به دوش می کشند و جامعه را هدایت و رهبری میکنند، ما اگر بتوانیم در خصوص روحانیون تبلیغی آموزش های لازم را برگزار کنیم میتوانیم به ثمرات خوبی میتوانیم دست پیدا کنیم.

,

عامری با اشاره به زحمات مبلغین در سراسر استان بیان کرد: در مواقع وظایف مبلغین بسسیار ارزشمند و خطیراست، این فعالیت روحانیت بسیار پسندیده و نیکو است، انشاء الله خداوند اجر و پاداش این مبلغین را بپردازد.

,

وی با بیان اینکه روحانیت چراغ هدایت مردم هستند گفت: مردم جامعه ما نگاهشان به اعمال و فتار روحانیت است، روحانیت همواره در تمام عرصه های فرهنگی پیش قدم است.

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اذعان داشت: روحانیت پناهگاه همه اقشار جامعه است، مردم وقتی جایی امن پیدا نمی کنند در دامن روحانیت خودشان را قرار می دهند، بسیاری از موراد هم در ادارات و نهاد ها روحانیت باعث نجات این مکانها شده است، این خدمات بر کسی پوشیده نیست.

,

حجة الاسلام عامری تصریح کرد: ما در این دوران باید قدر مقام معظم رهبری را بدانیم، ما مثل مقام معظم رهبری را نداریم اگر کسی دارد به ما نشان دهد، ما امروز نیاز داریم به رهبری که در کنار مسائل دینی مسائل سیاسی را هم مسلط باشد، ما بعد از حضرت امام رهبری مثل ایشان را نداشته ایم.

,

این مقام مسئول آموزش های مبلغین را بسیار حیاتی دانست و افزود: ما نباید تبلیغ را خلاصه کنیم به ماه محرم و ماه رمضان، باید این نشست ها را تقویت کنیم، وقتی این نشست را تقویت بخشیم توانستیم در امر تبلیغ سرامد باشیم.

,

عامری خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که مورد بحث است آسیبهای اجتماعی است، مقام معظم رهبری هم بارها در خصوص اهمیت جایگاه فضای مجازی تاکیدات فراوانی داشته است، این ضعف بزرگ در بسیاری از مراکز آموزشی ما وجود دارد، این آسیب را باید توسط مبلغین برطرف کنیم.

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان این مطلب که امروز با آسیب های نو پدید مواجه هستیم تاکید کرد: امروز بحث آسیب های مجازی نو پدید است، امروز در حجمه بسیار بزرگی در این فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی قرار گرفته ایم، فضاهای مقابله و آموزش های لازم را باید دو چندان کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه