اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

تمام مساجد و پایگاه های فرهنگی سراسر استان باید روحانی محور باشند

تمام مساجد و پایگاه های فرهنگی سراسر استان باید روحانی محور باشند
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: تمام هئیت های مذهبی و مساجد سراسر استان باید روحانی محور باید باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ نور الله ولی نژاد در همایش مبلّغین در مصلی گرگان بعد از عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهارکرد: ما در استان گلستان 970 مسجد تشییع در استان و 1300 مسجد برای اهل سنت داریم که باید با محوریت روحانیت مشغول به فعالیت باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: ما موظف هستنیم مساجد را روحانی محور کنیم، روحانی در مساجد وظیفه خطیری دارد، این هئیت امناء و مراکز مذهبی باید برای تمام برنامه هایی که مشغول به اجراء هستند از روحانیت استعانت بجویند.

,

ولی نژاد افزود: ما در استان گلستان حدود2000هیئت مذهبی و فصلی داریم این ها هم باید با جامعه روحانیت در ارتباط باشند

,

اگر میخواهیم دین و معنویت به درجه تکامال برسند این روحانیت هستند که باید مردم را به این درجه برسند.

,

وی گفت: ما در سالهای گذشته در استان 300 نماز جماعت در مساجد سراسر استان اقامه می شد، ولی الان بالای 600 نماز جماعت در استان اقامه میشود که این جای تقدیر دارد.

,

ولی نژاد با توجه به اهمیت روحانی محوری تاکید کرد: ما باید روحانیون خود را به صورت روحانی محور در بیاوریم، روحانی باید در تمام مراسم مذهبی مشاور برنامه های مذهبی باشد، حضور سالانه روحانی در روستاهای استان کار ما را سبک میکند.

,

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان با ابراز رضایت از روند سازمان تبلیغات در مساجد استان خاطر نشان کرد: الحمدالله هر ساله رشد خوبی در استان شاهد هستیم، مقام معظم رهبری همانطوری که در مبحث آسیبهای اجتماعی تاکید داشته اند ما هم باید در ماه مبارک تلاش خودمان را به کار ببندیم تا بتوانیم این مشکلات را دامن زده و آن را بر طرف کنیم.

,

این مقام مسئول تصیرح کرد: جامعه باید ازلحاظ فرهنگی تلاش خودش را داشته باشند، مبلغین ما باید جامعه را تشویق کنند تا شعار سال را عملی کنند تا بتوانیم جامعه ای رو به رشدی را داشته باشیم.

,

حجة الاسلام ولی نژاد ادامه داد: مبلغین ما باید شبهات مردم را پاسخ بدهند، اگر هم نتوانستند مردم را به مرکز معتبر مثل قم وصل کنند تا شبهه ای باقی نماند، تا شبهات باید به طور کامل جواب داده شود.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در پایان متذکر شد: تفسیر قرآن در این ماه باید بیشتر شود، اکتفا به چند جلسه محدود نداشته باشیم، پایگاه های دینی خودمان را تقویت کنیم و در جذب حداکثری مردم تلاش کنیم، انشاء الله بتوانیم لایه های درونی مردم را محکم و مستحکم تر بکنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه