اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان خبر داد؛

نظارت بر ارزاق پر مصرف مردم در ماه رمضان

نظارت بر ارزاق پر مصرف مردم در ماه رمضان
باقری از فعال بودن گشت اداره تعزیرات به منظور نظارت بر ارزاق پر مصرف مردم در ماه رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان امروز در جلسه ساماندهی و پذیرایی ماه رمضان، در این اداره گفت: اردستان  در جوار جاده ترانزیت قرار دارد و ضروری است رستورانهایی که در این محور هستند با رعایت شئونات اسلامی به مسافران خدمات بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

محمدرضا باقری با بیان اینکه رستوران هایی که داخل شهر هستند نمی توانند خدمات ارائه دهند، تصریح کرد: دو رستوران  که با شرکت ها و کارخانه ها قرارداد دارند می توانند به صورت غذای بیرون بر در این زمینه اقدام کنند.

,

وی تاکید کرد: تیم هایی با حضور اداره صنعت و معدن، میراث فرهنگی و اماکن به منظور سرکشی از رستورانهای فعال در سطح شهرستان تشکیل خواهد شد.

,

باقری همچنین اظهار کرد: شهرهای زواره و مهاباد با درخواست های کتبی از طریق بخشداری و شهرداری نسبت به مجوزهای لازم برای فعالیت اقدام کرده و لیست آن را در اختیار اماکن و صنعت و معدن قرار دهند.

,

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان اردستان با بیان اینکه  فصل گردشگری در شهرستان شروع شده است، تصریح کرد: رستوران جهانگردی اردستان با توجه به داشتن مکان اسکان نسبت به مسافران و گردشگران می تواند خدمات ارائه کند.

,

وی همچنین از فعال بودن گشت اداره تعزیرات به منظور نظارت بر ارزاق پر مصرف مردم در ماه رمضان همچون گوشت سفید، گوشت قرمز، برنج، زولبیا و بامیه خبر داد و گفت: قیمت زولبیا و بامیه بعد از برگزاری جلسه در روز شنبه اعلام خواهد شد.

,

باقری همچنین گفت: کلیه ساندویج فروشی ها، مغازه بستنی و آب میوه فروشی ها با توجه به بافت مذهبی شهرهای اردستان، زواره و مهاباد نمی توانند در روزهای ماه رمضان فعالیت کنند.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان از ذخیره و پشتیبانی به منظور ماه رمضان گفت: 17 تن برنج، 13 تن شکر،مرغ و گوشت منجمد قرمز بدون محدودیت اختصاص داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه