اخبار داغ

به همت جامعه پزشکی و بسیج سازندگی ناحیه 15 خرداد قرچک انجام شد

ارائه خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم قرچک

ارائه خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم قرچک
کانون بسیج جامعه پزشکی و معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک در حسینیه حضرت زهرا سلام‌الله علیها زیباشهر خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم ارائه داد.‎
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ کانون بسیج جامعه پزشکی و معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک در حسینیه حضرت زهرا سلام‌الله علیها زیباشهر اقدام به ویزیت رایگان در مناطق محروم کرد. ‎

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

محمدرضا محمدی نیک ، مسئول بسیج سازندگی شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم شهرستان ویزیت رایگان برای اهالی زیبا شهر قرچک صورت گرفت و خدمات توسط پزشکان عمومی، تجویز دارو به صورت رایگان و ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی، آموزشهای تغذیه و ارائه مشاوره های روانشناسی، ارائه مشاوره‌های مامایی، آموزشهای امدادی و کمکهای اولیه   در قالب درمان اضطراری انجام شد.

, قرچک آنلاین,

وی هدف از اجرای طرح را کمک به  ارتقاء سلامت عمومی و دسترسی آسان افراد به پزشکان عمومی و متخصص دانست و افزود: امروز تعامل و همکاری خوبی بین ارگان‌های سطح شهر وجود داد که این موضوع کمک فراوانی به اجرای برنامه‌های خیرخواهانه و بشردوستانه در شرایط بحرانی و مواقع ویژه می‌کند.

,

محمدی نیک تاکید کرد: محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر با استفاده از ظرفیت بسیج از مأموریتهای مهم بسیج سازندگی در سطح شهرستان است که خوشبختانه تا کنون در موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و عمرانی و مشارکت در توسعۀ زیرساخت‌ها خدمات ارزنده‌ای ارائه شده است.

,

وی در پایان افزود: در سال‌های اخیر با اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده اقدامات شایسته‌ای در راستای محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان انجام شده که تلاش و جدیت بر این است امسال این فعالیت‌ها را تقویت کرده و حضور اردوها را در مناطق محروم و روستایی افزایش دهیم.

,

 

,

مردم قرچک نیازمند خدمات درمانی هستند

, مردم قرچک نیازمند خدمات درمانی هستند, مردم قرچک نیازمند خدمات درمانی هستند,

دکتر احمد اسدی، پزشک همراه این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین اظهار داشت: مردم شهرستان قرچک که زیرخط فقر هستند بیشتر نیازمند کمک‌های درمانی هستند.

, قرچک آنلاین,

وی گفت: برای رضایت خداوند هر کاری که از دستم برای افراد کم‌توان بیاید انجام می‌دهم و این کوچک‌ترین کاری است که برای مردم بی‌بضاعت انجام می‌دهم، هر کس باید به ندای درونی خود گوش کند و برای دستگیری نیازمندان اقدام کند.

,

 

,

, , ,

 

,

اسدی افزود: بیشتر بیمارانی زن، کودک و افراد مسن امروز به اینجا مراجعه کرده اند و از فشارخون، دردهای مفصلی و غیره رنج می‌برند و بیماران که دچاره بیماری خاصی باشند، به متخصص معرفی می‌کنم.

,

وی تصریح کرد: استقبال مردم برای ویزیت رایگان عالی است و در حد توان خدمات‌رسانی انجام می‌شود، اما باید حفظ سلامتی را به مردم آموزش داد تا بتوانند مراقب سلامتی خود باشند.

,

پزشک معالج در پایان گفت: من به عنوان یک پزشک در حد توان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنم و امیدوارم سطح بهداشت و سلامتی کشور به حدی برسد که هیچ فردی بیمار نشود.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه