اخبار داغ

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان:

سوم خرداد نشان از وحدت و همدلی رزمندگان به ر هبری امام راحل بود

سوم خرداد نشان از وحدت و همدلی رزمندگان به ر هبری امام راحل بود
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان افزود: پیروزی رزمندگان در سوم خرداد و عملیات آزاد سازی خرمشهر قهرمان نشان از وحدت و همدلی تمام نیرو های حاضردر جنگ تحمیلی اعم سپاه، بسیج ، ارتش به رهبری مدبرانه امام راحل و بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران بود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز مراسمی به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر با حضورجانشین سپاه قائم ال محمد (عج) استان، امام جمعه گرمسار و دیگر مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

در این مراسم سرهنگ اسحاق هراسانیان؛جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان بابیان این مطلب گفت: فتح خرمشهر تنهابرای مردم خرمشهر نبود بلکه پیروزی حق بر باطل زمان به رهبری آمریکا و اسرائیل و دوستان اروپایی منطقه اش بود .

, .,

جانشین سپاه قائم ال محمد (عج) استان عزت مندی و اقتدار رزمندگان و ملت ایران اسلامی در آن روز ها زبان زد بود و اظهارداشت: عملیات الی بیت القمدس نشان توامندی بالای جنگی ایرانیان و رزمندگان و فرماندهان جوان ما بود و هر روز دشمنان باز هم از شیوه عملیاتی ما صحبت می کنند .

, .,

در ادامه حجت الا اسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار فتح خرمشهر را نشان بارز از اقتدار و قدرت رزمندگان بود و گفت: مبانی انقلاب اسلامی ایران نشان از  اقتدار و واژه های مقدسی همچون شهادت و ایثار و از خود گذشتگی است .

, .,

امام جمعه گرمسار افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به رهبری آمریکا همیشه به دنبال توطئه افکنی هستند .

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه