اخبار داغ

قابل توجه مسئولین؛

شهروندان راوری نسبت به پرداخت صورتحساب دو دوره گاز مصرفی خود، در یک قبض معترض هستند +جزئیات

شهروندان راوری نسبت به پرداخت صورتحساب دو دوره گاز مصرفی خود، در یک قبض معترض هستند +جزئیات
شهروندان راوری در قبوض گاز این دوره خود با بدهی قبلی ای مواجه شده اند که اصلا قبض آن در ماه های گذشته توزیع نشده است و در نتیجه منجر به صورتحساب هایی حتی چند صد هزاری برای عده ای از شهروندان در قبوض این دوره شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ بر اساس اطلاعات کسب شده، شهروندان راوری در قبوض گاز این دوره خود با بدهی قبلی ای مواجه شده اند که اصلا قبض آن در ماه های گذشته توزیع نشده است و در نتیجه منجر به صورتحساب هایی حتی چند صد هزاری برای عده ای از شهروندان در قبوض این دوره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کاروانسرا, ؛ بر اساس اطلاعات کسب شده، شهروندان راوری در قبوض گاز این دوره خود با بدهی قبلی ای مواجه شده اند که اصلا قبض آن در ماه های گذشته توزیع نشده است و در نتیجه منجر به صورتحساب هایی حتی چند صد هزاری برای عده ای از شهروندان در قبوض این دوره شده است.,

لذا با توجه به مراجعه حضوری شهروندان به اداره گاز راور و اعتراض در این رابطه، مسئولین این اداره گفته اند بدهی قبلی درج شده در قبوضض به دلیل دیر رسیدن قبوض دوره گذشته به راور بوده است که مربوط به اواسط فروردین ماه بوده و در نتیجه این قبوض به دست شهروندان نرسیده است چرا که از مهلت پرداختشان گذشته بوده و در قبض های این دوره به صورتحساب افزوده شده است.
اما شهروندان معترض در ارتباط با کاروانسرا می گویند این مشکل و اختلال به وجود آمده توسط شرکت گاز به مردم مربوط نمی شود و نبایدد مردم از این جریان متضرر شوند چرا که اکثر مردم توانایی پرداخت چنین مبالغ سنگینی را به صورت یکجا ندارند و اداره گاز شهرستان می بایست این قبوض را توزیع می کرد حتی بدون مهلت پرداخت چرا که بارها اتفاق افتاده که مردم پس از مهلت قانونی قبوض خود را پرداخت کرده و با مراجعه حضوری به اداره گاز، این مبلغ را از صورتحساب دوره بعد خود کم کرده اند.
اما از طرفی عده ای از شهروندان معتقدند با توجه به اینکه قبوض این دوره مربوط به دو دوره می باشد و از چهار ماه گذشته یعنی فصلل زمستان که اکثر مردم از وسایل گرمایشی استفاده می کردند می باشد در نتیجه اداره گاز می بایست با توجه به صورتحساب های تابستان که مبالغ کمتری دارند صورتحساب دوره قبل را در قبوض ماه های تابستان اعمال می کرد تا به مردم برای پرداخت یکباره این قبوض فشار وارد نشود.
در انتها طی پیگیری های کاروانسرا قرار شده پاسخ و راه حلی در این رابطه توسط اداره گاز شهرستان ارائه شود و به اطلاع مردم برسد.
شایان ذکر است: بر اساس اطلاعات کسب شده کاروانسرا، این چنین قبوضی مربوط به شهروندان راوری در محدوده خیابان های امام رضا(ع)،، گلزار، 22بهمن، طالقانی، گلزار جنوبی، 17 شهریور، بلوار شهید مهدی کاربخش، خیابان سرباز، روستاهای شهرآباد، خالق آباد، دهوج، ده شیب، تقی آباد، جلال آباد و... می باشد.

,
,
,
,
,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه