اخبار داغ

اخبار انتظامی سمیرم، خمینی شهر و نجف آباد؛

محموله میلیاردی اسباب بازی به مقصد نرسید/ عامل برداشت اینترنتی دستگیر شد

محموله میلیاردی اسباب بازی به مقصد نرسید/ عامل برداشت اینترنتی دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف یک محموله اسباب بازی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران ایستگاه شهید رئیسیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بازرسی انجام شده مشخص شد این خودرو حامل یک محموله اسباب بازی مکانیزم دار خارجی و فاقد مدارک گمرکی است وی بیان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است .

,

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

براتی افزود: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

,

عامل برداشت اینترنتی دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری فردی که با بدست آوردن اطلاعات کارت بانکی فردی مبلغ 24 میلیون و 500 هزار ریال از حساب او برداشت کرده بود خبر داد.

,
,

سرهنگ  علی جعفری نژاد گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس از طریق فضای مجازی اقدام به سرقت از حساب وی کرده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

,

وی افزود: با بررسی های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره کارت عابر بانک شاکی اقدام به برداشت مبلغ 24 میلیون و 500 هزار ریال به صورت غیر مجاز کرده است.

,

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: با انجام تحقیقات ، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندهای پلیس به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی عنوان داشت.

,

این مسئول انتظامی، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

,

جعفری نژاد به مردم توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر پرهیز کرده، رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید.

,

کشف 400 میلیون ریال کالای قاچاق در نجف آباد
 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف بیش از400 میلیون ریال کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد .

,
,

سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: برای برخورد با قاچاقچیان کالا طرح کنترل محورهای مواصلاتی و بازرسی از خودروهای مشکوک در شهرستان نجف آباد اجرا شد.

,

وی افزود: در بازرسی ازدو دستگاه خوروی وانت پیکان و وانت نیسان تعداد 10 دستگاه خامه گیر خارجی قاچاق، چهار دستگاه یخچال و دو دستگاه ماشین لباس شویی خارجی کشف شد .

,

این مسئول انتظامی بیان کرد: در مجموع ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 400 میلیون ریال اعلام شده است.

,

سرهنگ خدا دوست خاطر نشان کرد: دو متهم در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه