اخبار داغ

پس از اقامه نماز جمعه؛

راهپیمایی مردم استان بوشهر در اعتراض به جنایات آل خلیفه برگزار می شود

راهپیمایی مردم استان بوشهر در اعتراض به جنایات آل خلیفه برگزار می شود
مردم استان وشهر در اعتراض به جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز، مردم استان وشهر در اعتراض به جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرنیز با صدور بیانیه ای با دعوت از مردم، خواستار حضور در راهپیمایی مردم این استان در اعتراض به جنایات آل خلیفه شد.

,

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن گام نیوز نمابر شده، آمده است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم 

,

ما تا آخر ایستاده ایم 

,

مردم قهرمان و مظلوم بحرین سال‌هاست که شجاعانه در برابر جنایات آل خلیفه ایستاده اند. رژیم مزدور آل‌خلیفه به پشتیبانی از مزدوران آل سعود که آن‌ها نیز از دست‌نشاندگان آمریکا هستند از هیچ جنایتی در حق مردم مظلوم بحرین و ایجاد تضییقات برای علمای بزرگ به خصوص حضرت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم فروگذار نمی کنند.

,

سردمداران رژیم آل خلیفه با مجروح‌کردن و با به شهادت‌رساندن مردم بحرین و تلاش برای سلب تابعیت عالم مجاهد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی مردم مسلمان بحرین می‌خواهند روز به روز سایه شوم استعمار و استکبار را بر کشور بحرین بگسترانند.

,

اینک جنایات رژیم آل سعود وارد مرحله خطرناکی شده و مزدوران آل‌خلیفه پس از سفر اخیر ترامپ به منطقه، قصد آن دارند که از حضرت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم سلب تابعیت کنند.

,

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن محکومیت جنایات‌ آل‌خلیفه به خصوص در ایجاد تضییقات برای آیت‌الله شیخ عیسی قاسم حمایت خود را از مبارزات حق طلبانه مردم مسلمان بحرین اعلام می‌دارد. در همین راستا راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم استان بوشهر بعد از نماز جمعه این هفته در سراسر استان بوشهر برگزار می‌گردد. از همه‌ی مردم انقلابی و همیشه در صحنه‌ی استان دعوت به عمل می‌آید با حضور خود در این مراسم همبستگی خود را با مردم مبارز بحرین اعلام نمایند.

,

وعده‌گاه امت حزب‌الله استان بوشهر جایگاه های نماز جمعه در سراسر استان بوشهر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه