اخبار داغ

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات هرمزگان:

آرا انتخابات شورای شهر بندرعباس بازشماری می شود

آرا انتخابات شورای شهر بندرعباس بازشماری می شود
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات با اشاره به اینکه برای حصول اطمینان کاندیدای معترض، بازشماری آرا در مقابل دوربین انجام می شود، اظهار کرد: صندوق هایی که نسبت به آنها شکایتی صورت گرفته و همچنین آرای صندوق هایی که رای جهشی دارند را باز شماری می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حسین هاشمی تختی، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان در نشست با کاندیدای عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به اعتراضات کاندیداهای معترض به تخلفات صورت گرفته در انتخابات فعلی گفت: شما که جز افراد روشنفکر، فرهیخته و اهل علم و معرفت هستید بایستی درخصوص آسیب شناسی انتخابات برای آینده کمک کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان ,

وی افزود: اگر برگزاری انتخابات سالم نیازمند فرهنگ سازی یا تصویب قانون است لایحه و یا طرح خود را ارائه کرده تا اقدامات لازم برای جلوگیری از تخلفات انجام شود.

,

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه عده ای در انتخابات از فضای باز استفاده نموده و کار خود را انجام دادند، اظهار کرد: با توجه به اینکه باور دارید که برخی از کاندیدا برخلاف نظر جامعه به شورای شهر راه یافته اند لذا اجازه دهید پیش داوری نکنیم تا کالبد شکافی و بازنگری درستی صورت گیرد.

,

هاشمی تختی نژاد با اشاره به اینکه در نحوه تبلیغات از جمله پوستر، بنرها و در نظارت مشکلاتی وجود داشت، تاکید کرد: با اختصاص وقت کافی انتقادات و پیشنهادات خود را در اختیارمان قرار دهید به این امید که 4 سال بعد چنین مشکلی نداشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه باید شرایط انتخابات را بررسی کرد، افزود: وارد شدن 181 کاندیدای شورای شهر در انتخابات بازشماری آرا را سخت می کند بنابراین باید شرایط و محدودیت هایی را در نظر گرفت که فرهیختگان و افرادی که دارای توانمندی های ویژه ای هستند کاندید شوند چون درغیر اینصورت زحمات و مشکلاتی را برای هیات نظارت، هیات اجرایی و در نهایت در روند انتخابات ایجاد می کنند.

,

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استعفای آقای مرادی و به تبع آن استعفای زیرمجموعه وی خلل ایجاد کرد، بیان کرد: اتفاقات خوشایندی رخ نداد و از آنجایی که نباید کار مردم، انقلاب و نظام بر زمین بماند لذا آقای مرادی با صحبت های بنده باز کار را شروع کردند.

,

هاشمی تختی با اشاره به انجام برخی از راهکارها در راستای رفع شبهات کاندیدای معترض اظهار کرد: صندوق هایی که نسبت به آنها شکایتی صورت گرفته و همچنین آرای صندوق هایی که رای جهشی دارند را باز شماری می کنیم.

,

وی ادامه داد: هنگام بازشماری صندوق ها هیات نظارت شهرستان، هیات اجرایی و از بین کاندیدای معترض3الی 4 نفر از طیف های مختلف انتخاب می شوند و می توانند در بازشماری آرا حضور داشته باشند.

,

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات با اشاره به اینکه برای حصول اطمینان کاندیدای معترض، بازشماری آرا در مقابل دوربین انجام می شود، خاطر نشان کرد: کسانی که تخلف محرز داشته باشند به دستگاه قضایی معرفی می شوند تا برخورد لازم صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه