اخبار داغ

استاندار سمنان:

تعریض جاده مهدیشهر- شهمیرزاد هفته دولت آماده افتتاح شود

تعریض جاده مهدیشهر- شهمیرزاد هفته دولت آماده افتتاح شود
استاندار سمنان گفت: تعریض و تکمیل باند دوم جاده مهدیشهر- شهمیرزاد تا هفته دولت آماده افتتاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، محمد رضا خباز در بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان مهدیشهر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه مسیر مهدیشهر- شهمیرزاد به دلیل حضور گردشگران و اهمیت توریستی که دارد توجه بیشتری را می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با اشاره به تعریض این پروژه تصریح کرد: تعریض این مسیر خوب پیش رفته ولی انتظار داریم کار زودتر به اتمام برسدو با قولی که پیمانکار داده امیدواریم که تا هفته دولت آماده افتتاح شود.

,

استاندار سمنان ادامه داد: احداث باند دوم مهدیشهر- شهمیرزاد به طول 4.5 کیلومتر می باشد که تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 7 میلیارد صرف شده است که باید پس از تکمیل بلواری ایجاد شود.

,

خباز اضافه کرد: همچنین باید در این مسیر در منطقه دربند، زیر گذری برای دسترسی به بیمارستان در حال احداث 85 تختخوابی و دانشگاه طراحی شود تا خطری برای رفت و آمد پیش نیاید.

,

وی همچنین با اشاره به پل روگذر درجزین، بیان کرد: قرار است محیط تفریحی زیبایی در دو طرف پل با دو میدان طراحی شود و به صورت جزیره ای به هم وصل کنند تا مردم بتوانند از آن فضای مناسب استفاده کنند.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش داریم پروژه هایی که در دولت یازدهم شروع شده در همین دولت به اتمام برسد، افزود: در دولت دوازدهم باید پروژه های جدیدی را شروع کنیم.

,

بازدید از پروژه های عمرانی در گرمسار، پروژه حرم تا حرم، پل مومن آباد، جاده سمنان- فیروزکوه، پل درجزین و پروژه جاده مهدیشهر- شهمیرزاد از برنامه های امروز استاندار سمنان و هیئت همراه بود که بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه