اخبار داغ

امام جمعه واوان:

ایرران تنها کشوری است که مسئولان می‌توانند نسبت به قدرت دفاعی انتقاد کنند / شهید محمود شفیعی افتخار اسلامشهر و کشور است

ایرران تنها کشوری است که مسئولان می‌توانند نسبت به قدرت دفاعی انتقاد کنند / شهید محمود شفیعی افتخار اسلامشهر و کشور است
امام جمعه واوان گفت: تنها کشوری هستیم که مسئولانش از قدرت دفاعی کشور در تلویزیون جلوی چشم ملت انتقاد می‌کنند و وقتی قدرت نظامی ما در دنیا نشان داده می‌شود مسئولانش انتقاد می‌کنند. همه کشورها از جمله آمریکا به قدرت خود افتخار می‌کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اسلامشهر خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه محمدی پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از سنگ مزار شعید محمود شفیعی ، شهید مداقع حرم با اشاره به آیه اول سوره ابراهیم اظهار داشت: خداوند برای هدایت انسان قرآن را فرستاد، قرآن کتاب انسان‌سازی است . برای این‌که انسان از ظلمت‌ها به سمت نور حرکت کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهر خبر,
 
,
وی گفت: انسان وقتی در تاریکی قرار می‌گیرد یک حیریتی او را فرا می‌گیرد و نمی‌داند به کدام سمت باید حرکت کند؛ ظلمت‌هایی که امروز در این زمان هست زیاد است؛ کفر، تفرقه، جهل شرک، شک همه این‌ها ظلمت است . ما زیر سایه قرآن، اهل بیت علیهم‌السلام و پیامبران باید از ظلمات نجات پیدا کنیم  و به سمت نور برویم .
,
 
,
امام جمعه واوان عنوان کرد: با توجه به آیه اول سوره ابراهیم، کتاب الهی به تنهایی کافی نیست رهبر نیز لازم است ، یعنی کسی که بتواند مفاهیم قرآن را برای ما بیان کند و جامعه را به سمت نور هدایت کند. امروز تبعیت از پیامبر یعنی تبعیت از امام زمان (عج) ، در زمان غیبت امام زمان (عج)  اکر کسی بخواهد از هزاران ظلمات موجود نجات پیدا کند باید به رهبر الهی و دین شناس تمسک پیدا کند.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری اجلاس اسلام و آمریکا در عربستان متذکر شد: اسلامی که فقط به اخلاق و مسائل شخصی بپردازند همه اسلام نیست اگر کسی می‌خواهد امروز در خط پیامبر صلی‌الله علیه و آله وسلم باشد در زمان غیبت باید از نایب امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف تبعیت کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی افزود: جوانان انقلابی روز به روز در حال رشد هستند.
,
 
,
سخنران این مراسم با اعلام این‌که قرآن برای سیاست خارجی، داخلی و تربیت حرف دارد و سیره اهل بیت علیهم‌السلام همین را نشان می‌دهد، خاطر نشان کرد: ما پیروی همان امامی هستیم که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اگر عده‌ای در داخل نمی‌فهمند، نفهمند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی اعلام کرد: شما می‌بینید امروز در سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان چه اتفاقی رقم خورد و چه هجمه‌هایی که علیه ایران نکردند کو جواب محکم؟ حتماً می‌خواهیم به صورت ایمیلی به آمریکا فشار بیاوریم. ایمیل هم شد فشار ؟ امروز که رهبر شیعیان بحرین در حصر و گرفتاری است ، عکسل‌العمل مناسب کجاست؟
,
 
,
وی یادآور شد: در مقابل دشمن باید ایستاد این‌که ما معادلات را در بین مردم عوض کنیم که مردم دشمن را نشناسند و دشمن‌شناسی‌شان ضعیف شود ، خیانت است .
,
 
,
امام جمعه ملارد اظهار داشت: شاید به جرات بتوان گفت تنها کشوری هستیم که مسئولانش از قدرت دفاعی‌اش در تلویزیون جلوی چشم ملت انتقاد می‌کنند، تنها کشوری هستیم که وقتی قدرت نظامی ما در دنیا نشان داده می‌شود مسئولانش انتقاد می‌کنند. همه کشورها از جمله آمریکا به قدرت خود افتخار می‌کنند.
,
 
,
وی گفت: شهدا ستاره‌هایی هستند که ما در شب‌های ظلمانی باید آنان را ببینم و راه را پیدا کنیم آن کسی که جانش را داده است انسان صادقی است اگر کسی راه را گم کرد ببیند شهدای مدافع حرم در کدام مسیر هستند .
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که شهید محمود شفیعی افتخار اسلامشهر و کشور است ، گفت: شهدا فدا شدند که ما راه را اشتباه نرویم، مسیر شهدا مسیر حق است.
,
انتهای پیام / م 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه